Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA do warunków bezpiecznej ewakuacji

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
    REGON: 00454028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA do warunków bezpiecznej ewakuacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie - dostosowaniu budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A do warunków bezpiecznej ewakuacji zgodnie z istniejącym projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie wskazane z nazwy w projekcie budowlanym urządzenia, armatura, materiały i technologie należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, że dopuszcza się składanie ofert równoważnych ( art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Budynek ORS SZANSA jest budynkiem zbiorowego zamieszkania - PKOB-1130 - dom dla bezdomnych. Roboty wykonywane będą przy działającym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: - wykażą się co najmniej 2 robotami budowlanymi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robót, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dostarczą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, - dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym, pełniącą funkcję kierownika budowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków ( art. 22 ust.1 ustawy PZP), - złożą oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - zał. Oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (osoby), która (które) została (zostały) umieszczone w wykazie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - podpis i pieczęć. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób a w szczególności dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach