Przetargi.pl
Dostosowanie budynku interny SP ZOZ Szpitala nr 2 do wymogów techniczno-sanitarnych - PT + wykonawstwo

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
    REGON: 00051581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku interny SP ZOZ Szpitala nr 2 do wymogów techniczno-sanitarnych - PT + wykonawstwo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pod nazwą: Dostosowanie budynku interny SP ZOZ Szpitala nr 2 do wymogów techniczno-sanitarnych - PT + wykonawstwo, jest: 1.1) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w imieniu Zamawiającego; 1.2) uzyskanie decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 1.3) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbudowę, nadbudowę, przebudowę obiektu; 1.4) wykonanie inwentaryzacji obiektu; 1.5) opracowanie ekspertyzy technicznej konstrukcji obiektu; 1.6) opracowanie koncepcji układu funkcjonalnego (w uzgodnieniu z Zamawiającym); 1.7) opracowanie ekspertyzy pod względem wymogów przeciwpożarowych; 1.8) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego obiektu wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami z uwzględnieniem termomodernizacji obiektu; 1.9) opracowanie audytu energetycznego dla uwzględnionych w dokumentacji projektowej działań termomodernizacyjnych pozwalający o ubieganie się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych; 1.10) ramowy zakres projektu budowlanego i wykonawczego: - architektura i konstrukcja, - roboty budowlane i wykończeniowe, - instalacje elektryczne (pełny zakres dla tego typu obiektów służby zdrowia) wraz z wyliczeniem zapotrzebowania mocy po przebudowie obiektu, - instalacja odgromowa, - instalacje słaboprądowe, strukturalne itp. (w uzgodnieniu z Zamawiającym), - instalacje sanitarne (wod. - kan., c.w.u., c.o.), - instalacje wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i klimatyzacji (w uzgodnieniu z Zamawiającym), - instalacje gazów medycznych, - instalacje oddymiania, - system awaryjnego zaopatrzenia w wodę pitną dla całego szpitala oraz zbiorników retencyjnych w podziemiach obiektu, - usytuowanie wyposażenia w pomieszczeniach obiektu, - ewentualna przebudowa lub budowa przyłączy do budynku (wod. - kan., c.o, c.w.u, energia elektryczna, gazy medyczne, instalacje słaboprądowe i strukturalne itp.), w uzgodnieniu z Zamawiającym, - projektowana charakterystyka energetyczna obiektu; 1.11) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zaprojektowanego zakresu robót; 1.12) opracowanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego dla zaprojektowanego zakresu robót; 1.13) opracowanie odrębnie kosztorysu inwestorskiego na zakup wyposażenia niezwiązanego trwale z obiektem - w uzgodnieniu z Zamawiającym; 1.14) ponadto dokumentacja projektowa winna zawierać zakres robót remontowych wynikających z decyzji Organów Nadzoru, np.: - przebudowę wejść na salę chorych, - dostępność do łóżek w salach chorych z trzech stron, - zachowania właściwych odstępów między łóżkami, - umożliwienie wyprowadzenia z sal chorych każdego łóżka, - dostosowania szerokości drzwi w pomieszczeniach, przez które może odbywać się ruch pacjentów na łóżkach, - wyposażenia okien w urządzenia przeciwsłoneczne w przypadku nadmiernego oświetlenia pokoi łóżkowych, - oddzielenie istniejącej klatki schodowej na poziomie pięter i poddasza ścianami z drzwiami o odpowiedniej klasie odporności ogniowej, - dobudowanie klatki schodowej ewakuacyjnej, - wyposażenie klatek schodowych w urządzenia do usuwania dymu na wypadek pożaru, - podział każdego piętra na strefy bezpieczeństwa pożarowego, - wykonanie przeciwpożarowych przepustów dla instalacji w elementach oddzieleń przeciwpożarowych i stropach, - wykonanie instalacji wodociągowej - przeciwpożarowej z hydrantami wewnętrznymi, - wykonanie wentylacji w pomieszczeniach apteki. 2. Planowany zakres usług w budynku interny: 2.1) parter - apteka szpitalna; 2.2) I piętro budynku interny - oddział rehabilitacyjny z ok. 18 łóżkami, Pracownia Prób Wysiłkowych i Holtera; 2.3) II piętro budynku - oddział wewnętrzny z ok. 18 - 20 łóżkami, w tym: - 2 łóżka intensywnej opieki medycznej ze stałym wydzielonym dyżurem pielęgniarskim, - 2 łóżka intensywnego nadzoru kardiologicznego; 2.4) poddasze - oddział wewnętrzny z ok. 10 - 15 łóżkami oraz pomieszczenia pomocnicze do prowadzenia działalności oddziału chorób wewnętrznych (np. składziki, magazyny sprzętu). Celem Zamawiającego jest uzyskanie możliwie jak największej liczy łóżek w planowanych oddziałach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach