Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4784561
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4784561 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości oraz worków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości oraz worków zgodnie z bieżącymi potrzebami dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Worki; Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej; Pakiet nr 3 - Środki czystości; Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza; Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości I; Pakiet nr 6 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości II; Pakiet nr 7 - Rękawice. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie: a) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego produktu oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień). b) atest higieniczny PZH: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8; c) informacja z PZH o braku zastrzeżeń do jakości zdrowotnej: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 9,10; d) kartę charakterystyki lub kartę technologiczną lub specyfikację potwierdzającą wymagane parametry LDPE/grubość: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; e) świadectwo jakości zdrowotnej PZH: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 4,5. f) kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub preparatu niebezpiecznego: -dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 1,2,3: -dla Pakietu nr 3 dla pozycji nr 1,2,3,4,5: -dla Pakietu nr 4 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7; g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.) - dla Pakietu nr 7 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6. Wszystkie środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datę ich przydatności do stosowania. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 towar według jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia faksem, lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. W okresie przydatności do użycia, Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczanego towaru i jego wymiany na wolny od wad, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego cech wskazujących na utratę przydatności do użycia (zmiany fizyczne/chemiczne w postaci np. nalotu, osadu, pleśni, zmiany konsystencji, koloru itp.) innych niż przewidziane przez producenta, jako właściwych dla danego produktu, a pojawiających się mimo przechowywania i użytkowania zgodnie ze wskazaniami producenta zawartymi na opakowaniu. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: - zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; - korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; - przypadku wycofania z rynku lub zmiany nazwy lub zmiany wielkości opakowania przez producenta środka(ów) czystości, środka(ów) higieny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umów, bez konsekwencji finansowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać , że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo - cenowy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); 4) Atest higieniczny PZH: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8; 5) Informacja z PZH o braku zastrzeżeń do jakości zdrowotnej: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 9,10; 6) Kartę charakterystyki lub kartę technologiczną lub specyfikację potwierdzającą wymagane parametry LDPE/grubość: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; 7) Świadectwo jakości zdrowotnej PZH: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 4,5; 8) Kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub preparatu niebezpiecznego: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 1,2,3; - dla Pakietu nr 3 dla pozycji nr 1,2,3,4,5; - dla Pakietu nr 4 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.) - dla Pakietu nr 7 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (4)
Dodano: 2016-07-27 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 03/PN/16 NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (3)
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ZP- 2 -D/2016
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (2)
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania, nr postępowania: TZM/04/P/15
Dodano: 2016-02-08 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-01-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ WYROBÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2015-12-23 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla pań sprzątających GTL S.A.
Dodano: 2015-12-09 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ WYROBÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2015-11-25