SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
- Data zamieszczenia: 2015-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
ul. Gliwicka 33 33
44-201 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
REGON: 00029293600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DGt.350.2.2015) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (pakietów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Nazwa producenta i nazwa handlowa/numer katalogowy* - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 1 do SIWZ), uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru w obrębie asortymentu określonego w danym pakiecie w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 1 do SIWZ), do kwoty określonej w § 1 ust. 1 umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Jeżeli w trakcie trwania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą producent oferowanego produktu zmieni wielkość opakowania, to Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towaru w zmienionym opakowaniu, ale w cenie zgodnej z umową przetargową. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z przepisami prawa i muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP lub innych krajów członkowskich UE. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (wraz z rozładunkiem do pomieszczeń Magazynu Technicznego Zamawiającego) na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie do 5 dni (minimalny termin dostawy - 1 dzień, maksymalny termin dostawy - 5 dni) od momentu złożenia zamówienia w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia z terminami ważności (przydatności do stosowania) nie krótszymi niż 6 miesięcy, licząc od dnia dostawy do pomieszczeń Magazynu Technicznego Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (4)
Dodano: 2016-07-27 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 03/PN/16 NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (3)
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ZP- 2 -D/2016
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (2)
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania, nr postępowania: TZM/04/P/15
Dodano: 2016-02-08 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-01-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ WYROBÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2015-12-23 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla pań sprzątających GTL S.A.
Dodano: 2015-12-09 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ WYROBÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2015-11-25