Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
- Data zamieszczenia: 2012-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Jana Pawła II 65 65
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
REGON: 00029606400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa, wędlin i drobiu do DPS Brańszczyk w 2013r. tj. od 10.01.2013r. do 31.12.2013r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie świeże mięso , drób, wędliny w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy faxem lub telefonicznie w miarę bieżącego zapotrzebowania. Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do współdziałania w tym zakresie jest dietetyk DPS. Zamawiający informuje, iż podane w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2) ilości produktów są ilościami maksymalnymi przy 100% ilości osób korzystających z wyżywienia. Zamawiający zastrzega, możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw o 20%, Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu. Z uwagi na trudność przewidzenia ilości diet w przeciągu całego roku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ, asortymentu na inny o zbliżonych właściwościach ( w ramach wartości umowy). Mięso i produkty mięsne, będące przedmiotem zamówienia muszą charakteryzować się odpowiednim smakiem , zapachem, wyglądem, właściwym dla danego produktu. Zamawiający wymaga, aby wędliny w dniu dostawy posiadały kilkudniowy termin przydatności do spożycia. Dostarczane do DPS mięso i wędliny muszą pochodzić od producentów będących pod opieką weterynaryjną i sanitarną. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości produktów mięsnych. Dostawca jest zobowiązany do umieszczania informacji na fakturach, określanych jako Handlowy Dokument Indentyfikacyjny z numerem PL. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia złej jakości produktów mięsnych( smak, zapach, wygląd). Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi HCCP i na jego koszt do magazynu Zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 10:00. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych, przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Ceny podane w ofercie są cenami stałymi w okresie obowiązywania umowy i nie będą podlegać waloryzacji. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu do zawartej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbranszczyk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy dla Samorządowego Przedszkola im. s. Gabrieli Sporniak w Skaryszewie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mięsa
Dodano: 2016-05-31 - Sprzedaż i dostawa mięsa i produktów mięsnych do ośrodków dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Podkowie Leśnej -Dębaku i w Lininie.
Dodano: 2016-05-19 - DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
Dodano: 2016-05-13 - DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, KONSERW I PRZETWORÓW MIĘSNYCH wykonywane sukcesywnie w okresie od 15.06.2016r. do 14.06.2017r.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa żywności dla potrzeb kuchni szpitalnej SPZOZ Węgrów
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa mięsa mrożonego dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie
Dodano: 2016-01-27 - Dostawy mięsa, drobiu i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - nr sprawy: D/Kw-220-01/16
Dodano: 2016-01-15 - Dostawy mięsa, drobiu i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - nr sprawy: D/Kw-220-01/16
Dodano: 2016-01-15 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (mięsa i wędlin) do Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach
Dodano: 2015-12-29