Przetargi.pl
DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Gorzewo, ul. Kruk 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2352041 do 44 , fax. 024 2353225
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie
    Gorzewo, ul. Kruk 5 5
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2352041 do 44, fax. 024 2353225
    REGON: 00030868900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych do Apteki szpitalnej Zamawiającego zlokalizowanej w Gostyninie przy ul. 3 Maja 47, 09-500 Gostynin. Szczegółowa lista pozycji z określeniem przedmiotu zamówienia i szacunkowej ilości zapotrzebowania, pogrupowanych w Części znajduje się w formularzu cenowym (w arkuszu Excel) stanowiącym załącznik do SIWZ. 1) Część Nr 1 - Folie chirurgiczne 2) Część Nr 2 - Opatrunki samoprzylepne 3) Część Nr 3 - Opaski opatrunkowe 4) Część Nr 4 - Opaski gipsowe 5) Część Nr 5 - Materiały mocujące opatrunki 6) Część Nr 6 - Opatrunki jałowe 7) Część Nr 7 - Kompresy sterylne 8) Część Nr 8 - Kompresy gazowe 9) Część Nr 9 - Materiały opatrunkowe 10) Część Nr 10 - Opatrunek specjalistyczny 11) Część Nr 11 - Opatrunek specjalistyczny 12) Część Nr 12 - Opatrunek specjalistyczny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą i formularzem cenowym wypełnionymi na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach