Przetargi.pl
„Dostawy całorocznej oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2020”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawy całorocznej oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.„Dostawy całorocznej oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2020” 2.Tarcze znaków muszą być wykonane w technologii obróbki plastycznej metali z blachy stalowej, ogniowo ocynkowanej, o grubości 1,25 mm. Krawędzie tarczy są usztywniane na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie bez nacięć, przewężeń włącznie z narożnikami. Znaki muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogwego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W przypadku zmiany dotychczasowych przepisów należy stosować nowe przepisy. 3.Folia odblaskowa użyta na lica znaków: - typ 1, wyjątek znaki: A-7, A-18a, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b, T- 27 powinny mieć typ folii odblaskowej 2. 4.Folie odblaskowe zastosowane do wykonania lic znaków muszą posiadać ważne aprobaty techniczne IBDiM. Znaki muszą posiadać Krajowy Certyfikat Zgodności. 5.Do każdej dostawy znaków należy załączyć ważne aprobaty techniczne IBDiM. 6.Grubość blachy: znaki A, B, C, D, F, E, T, U 3a, U 3b, U 3c- 1,25 mm i 1,5 mm zgodnie z załącznikiem Nr 1a. Okres gwarancji został określony w formularzu cenowym Zał. Nr 1a. 7.Do konstrukcji wsporczych należy stosować rury ocynkowane ze szwem gładkie o średnicy ø 60,3 x 2,6 mm. 8.Zamocowanie tarcz do konstrukcji wsporczych należy wykonać przy użyciu elementów łączących, uchwytów, śrub, podkładek i nakrętek wykonanych ze stali ocynkowanej ogniowo lub innego materiału równie odpornego na korozje. 9.Uwaga: słupki do znaków drogowych powinny mieć przyspawane dwa elementy metalowe długości 30 cm w dolnej części, w odległości 20 cm jeden od drugiego w celu trwałego zamontowania słupka w ziemi. 10.Znaki odblaskowe foliowane zgodnie z asortymentem podanym w załączniku Nr 1a do oferty. 11.Dostawa według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda; 12.Dostawa według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg; 13.Dostawa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do kwoty nie przekraczającej 209 821,00 zł brutto. 14.Ilości określone w formularzu cenowym (zał. nr 1a) są ilościami szacunkowymi, podanymi w celu przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) zamawianych znaków drogowych, jak również rezygnacje z zamówień na poszczególne rodzaje (typy) znaków drogowych, w stosunku do przewidzianej ilości wskazanej w formularzu cenowym (zał. nr 1a), z zastrzeżeniem pkt 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. Nr 1a. 3)oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a)wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b)ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach