Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na potrzeby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na potrzeby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z transportem do: 1) OD Nidzica, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica; 2) OD Działdowo, ul. Skłodowskiej 22, 13-200 Działdowo, 3) OD Iława, ul. Komunalna 9, 14-200 Iława. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 12-22 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ). b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) c) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć do oferty. d) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ;(jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do bazy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie i Obwodów Drogowych w Sędławkach i Biskupcu.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do Obwodów Drogowych RDW Nidzica w latach 2021 - 2022,
Dodano: 2021-01-26 - dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na potrzeby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy w latach 2021 – 2022.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do Obwodów Drogowych w RDW Olecko
Dodano: 2020-08-31 - Dostawa materiałów odblaskowych typu „wilcze oczy” oraz słupków (U-1a) do montażu odblasków na adres: a)Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul. Kolejowa 29; 764 szt. odblasków (koloru białego) i 764 szt. słupki typu U-1a b) Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, ul. Żuławska 1, 83-300 Elbląg; 318 szt. odblasków (kolor biały) i 318 szt. słupki typu U-1a c) Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko; 400 szt. odblasków (kolor biały) i 400 szt. słupki typu U-1a d) Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn; 550 szt. odblasków (kolor biały) i 550 szt. słupki typu U-1a.
Dodano: 2020-07-07 - „Dostawy całorocznej oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2020”
Dodano: 2020-02-24 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do Obwodów Drogowych RDW w Elblągu
Dodano: 2020-02-11 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do bazy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie i Obwodów Drogowych w Sędławkach i Biskupcu
Dodano: 2020-01-16 - Dostawa znaków drogowych
Dodano: 2019-09-09 - Dostawa znaków drogowych
Dodano: 2019-06-03