Przetargi.pl
BUDOWA SAMODZIELNEJ PODWÓJNEJ KANCELARII LEŚNICTWA BORKI I JAGODOWO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7611930, , fax. 897619030
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Górowo Iławeckie
    ul. Sikorskiego 30 A
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7611930, , fax. 897619030
    REGON: 51002229000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_gorowo_ilaweckie/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWECKIE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SAMODZIELNEJ PODWÓJNEJ KANCELARII LEŚNICTWA BORKI I JAGODOWO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Borki i Jagodowo wraz z zagospodarowaniem terenu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącym część SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • prace ogólnobudowlane • prace konstrukcyjno - budowlane Pozostałe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w Rozdziale 18 SIWZ. W ramach umowy oraz wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do: • realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru, • realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, dobrej jakości i posiadających wymagane prawem certyfikaty i spełniające normy i wymagania określone w SIWZ wraz z załącznikami • w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, koordynowania robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, • zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, • prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, • wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, • zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy, • zabezpieczenia na czas realizacji zadania zasilenia w energię elektryczną do czasu wykonania przyłączenia do sieci elektroenergetycznej przez Energa operator. Zamawiający nie zapewnia energii elektrycznej, • zapewnienia dozoru, ubezpieczenia i odpowiedzialności za powstały budynek oraz powstałe wszystkie elementy, rzeczy, znajdujące się na terenie budowy do czasu odbioru końcowego i przekazaniu całego zadania zamawiającemu, • całodobowej ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy przez cały okres budowy, • zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., a także zapewnienia posiadania przez osoby realizujące zamówienie wymaganych przepisami prawa uprawnień, z uwzględnieniem przy realizacji zamówienia, że Zamawiający podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) i PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes), więc Wykonawca zobowiązuje się je przestrzegać. • dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ◦ na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. ◦ na własny koszt wykonania, oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac na czas realizacji robót, a także uporządkowania terenu robót z odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi robotami bądź działaniami osób, przy pomocy których realizowane jest zamówienie ◦ uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku – Zamawiający udzieli Wykonawcy wszystkich niezbędnych do tego pełnomocnictw Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. Roboty budowlane: Budowa budynku samodzielnej kancelarii podwójnej o pow. zabudowy 81,16m² , pow. użytkowej 65,22m², kubaturze 448,40m³ wraz z przyłączem wodociągowym, energetycznym, kanalizacji sanitarnej do szamba szczelnego, w miejscowości Pieszkowo, gm. Górowo Iławeckie, dz. nr 3126/4, obręb 0036 Pieszkowo, jednostka ewidencyjna 280105_2, projektem wykonawczym i STWIOR i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • prace ogólnobudowlane • prace konstrukcyjno - budowlane Pozostałe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w Rozdziale 18 SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym zał nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A. nr rachunku: 24203000451110000000467310 z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na budowę kancelarii”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być złożone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert lub w siedzibie Zamawiającego – sekretariat Nadleśnictwa (pokój nr 1 na parterze). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Oferta Wykonawców, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP Wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w Rozdziale 5.2. Natomiast brak podstaw wykluczenia wykazuje każdy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. W związku z powyższym do oferty składanej przez Wykonawców należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania jak wyżej. Wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana za pośrednictwem ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Oświadczenia – załącznik nr 4 i 5 do SIWZ - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach