Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany

Gmina Barciany ogłasza przetarg

  • Adres: 11-410 Barciany, Szkolna 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 753 10 03 , fax. (89) 753 13 11
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barciany
    Szkolna 3
    11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 753 10 03, fax. (89) 753 13 11
    REGON: 510744013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie:1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, tj.:a) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz innych opracowań niezbędnych do uzyskania dokumentów formalno-prawnych koniecznych przy wydawaniu decyzji pozwolenia na budowę, łącznie zwanych dokumentacją projektową,b) uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich wymaganych przepisami prawa warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wystąpienia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,c) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych podczas wykonywania robót,2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących w szczególności:a) wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,b) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów konstrukcji dachu,c) naprawę uszkodzeń ścian zewnętrznych,d) docieplenie ścian zewnętrznych wraz wymianą stolarki,e) przebudowę ścian działowych wewnątrz budynku świetlicy,f) przebudowę części zewnętrznych otworów okiennych oraz otworu drzwiowego wejścia głównego,g) wykonanie nowych posadzek i sufitów podwieszanych w pomieszczeniach świetlicy,h) uzupełnienie tynków wewnętrznych,i) malowanie pomieszczeń świetlicy,j) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach świetlicy,k) wykonanie instalacji teletechnicznych,l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu,m) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i c.w.u.,n) montaż powietrznej pompy ciepła,o) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i wybudowanie zbiornika na ścieki,p) wykonanie przyłącza wody z sieci gminnej,q) wykonanie nowych dojść i dojazdów na terenie modernizowanej świetlicy,r) wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym – załącznikach nr 5.1 – 5.9 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami.6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.7. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami SWZ i projektowanych postanowień umowy, a treścią pozostałych załączników do SWZ, pierwszeństwo mają postanowienia SWZ oraz projektowanych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 złotych.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Reszlu Nr 37 8851 1021 2003 0300 5035 0006.4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia należy przekazać zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.5. Z treści wadium wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na modernizacji (budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie) budynku w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a jej wartość była nie mniejsza niż 500.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach