Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń i aranżacja wnętrz – „Galeria na Dworcu”

MIEJSKA BIBLIOTEKA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Sienkiewicza 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 243 61 77
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKA BIBLIOTEKA
    ul. Sienkiewicza 4
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 243 61 77
    REGON: 170997702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miejskabiblioteka.pieniezno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń i aranżacja wnętrz – „Galeria na Dworcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa pomieszczeń i aranżacja wnętrz w części pomieszczeń budynku dworca kolejowego w Pieniężnie w ramach „Galerii na Dworcu” funkcjonującej jako część działalności Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie.Inwestycja obejmuje również dostosowanie pomieszczeń wykorzystywanych jako „Galeria na Dworcu” do potrzeb osób niepełnosprawnych i o szczególnych potrzebach. W tym celu wykonana zostanie toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz podjazd na zewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy (robót ogólnobudowlanych), która:− posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334); oraz− został/a wpisany/a na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa; oraz− posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy wykonaniu co najmniej dwóch robót zawierających roboty w zakresie ogólnobudowlanym i instalacji elektrycznych, w czynnym budynku użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty) na roboty budowlane w czynnym budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach