24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 34
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661404 , fax. 074 8661404 w. 371
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zdrojowa 34 34
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661404, fax. 074 8661404 w. 371
REGON: 89004615100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ ŻYWNOŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności: Pakiet I - warzywa i owoce (CPV 032) Pakiet II - mięso, wędliny i produkty mięsne (CPV 151) Pakiet III - ryby, produkty rybne przetworzone i zakonserwowane (CPV 152) Pakiet IV - warzywa, owoce przetworzone i zakonserwowane (CPV 153) Pakiet V - mleko i jego przetwory (CPV 155) Pakiet VI - pieczywo (CPV 158) Pakiet VII - artykuły spożywcze z CPV 158 (oprócz pieczywa) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Wykonawca dobrowolnie podda się kontroli sanitarno-weterynaryjnej przeprowadzonej przez Wojskową Inspekcję Weterynaryjną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu systemu HACCP lub certyfikat HACCP, bądź inny dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wszur.pl/przet.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie,
Dodano: 2016-05-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2015-11-02 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a, Żłobka Nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
Dodano: 2015-06-05 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby MOPS.
Dodano: 2015-05-11 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2014-11-28 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa żywności do stołówki szkolnej
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od stycznia 2014r. do 31.12.2014r
Dodano: 2013-12-09 - OGŁOSZENIE NA DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DLA ARESZTU ŚLEDCZEGO W WAŁBRZYCH
Dodano: 2013-11-19