24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 34
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661404 , fax. 074 8661404 w. 371
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zdrojowa 34 34
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661404, fax. 074 8661404 w. 371
REGON: 89004615100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PRALNICZE (CPV 983) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i dostawę prania, maglowania, prasowania: - pościeli, ręczników, szlafroków, obrusów, serwet, firan, zasłon, koców, fartuchów ochronnych itp. w ilości szacunkowej 15.000 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły (spełnia - nie spełnia). 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz oświadczenia, że technologia wykonania usługi spełnia wymogi SANEPID-u i Państwowego Zakładu Higieny i zakład gwarantuje barierę higieniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zakładów opieki zdrowotnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2. Oświadczenie, że technologia wykonania usługi spełnia wymogi SANEPID-u i Państwowego Zakładu Higieny i zakład gwarantuje barierę higieniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zakładów opieki zdrowotnej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wszur.pl/przet.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa prania i dezynfekcji bielizny, pościeli, materacy, odzieży itp. Zamawiającego, wraz z odbiorem i dowozem transportem Wykonawcy i na jego koszt w placówkach należących do Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Numer postępowania SZP V-T/Z/I/2016 Usługi pralnicze
Dodano: 2016-07-15 - Przedmiotem zamówienia jest usługa prania i dezynfekcji bielizny, pościeli, materacy, odzieży itp. Zamawiającego, wraz z odbiorem i dowozem transportem Wykonawcy i na jego koszt w placówkach należących do Zamawiającego, z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług polegających na praniu, dezynfekowaniu, krochmaleniu, maglowaniu, prasowaniu bielizny, pościeli oraz odzieży ochronnej pracowników
Dodano: 2016-07-05 - Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą pościeli i podkładów dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Dodano: 2016-05-20 - PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2016-05-11 - PN 39/16 - kompleksowa usługa prania i dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej, odzieży roboczej personelu, materacy, poduszek, kołder i koców
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-14 - Usługa kompleksowego prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-23 - Usługi pralnicze 2016
Dodano: 2016-03-21