Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy przedszkolu w Bielanach Wrocławskich - II postępowanie

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy przedszkolu w Bielanach Wrocławskich - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni z kory na placu zabaw przy przedszkolu w Bielanach Wrocławskich (dz. nr 136/9 obręb Ślęza), gmina Kobierzyce na nawierzchnię syntetyczną pod urządzeniami i wykonanie terenu zielonego. Głównym założeniem Zamawiającego jest montaż płyt dostosowanych do placów zabaw, gumowych zamontowanych wokół części urządzeń zabawowych (w ich strefach bezpieczeństwa). Płytki powinny być wykonywane fabrycznie z granulatu gumowego o ujednoliconej wielkości ziaren. Proponowany kolor nawierzchni: czerwony, zielony, lub niebieski. Czarny i szary wykluczony. Wymagana nawierzchnia powinna spełniać wymogi przewidziane normą PN-EN1177. Nawierzchnia bezpieczna powinna posiadać następujące dokumenty: - Certyfikat Bezpieczeństwa uzyskany zgodnie PN-EN1177, - Kartę Techniczną produktu - Atest Higienicznym PZH Dokumenty te należy dołączyć do oferty przetargowej. Technologia wykonania powinna zapewniać: - zgodną z normami (PN-EN 1177) absorpcję siły uderzenia podczas upadku z urządzenia zabawowego o zakładanej wysokości swobodnego upadku, - właściwości antypoślizgowe, - odporność na wilgoć, - wieloletnie użytkowanie nawierzchni z zachowaniem właściwości - bez łamania się płyt - wodoprzepuszczalność Prefabrykowane płyty należy zamontować na miejscu inwestycji z wykorzystaniem systemu kołków - łączników, zgodnie z instrukcją producenta płyt. W Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych jest informacja dotycząca ustawieniem obrzeży. W przedmiarze robót takowa informacja nie została ujęta. Nie należy ujmować robót dotyczących obrzeży. Płyty należy ułożyć tak, by ich brzegi były zabezpieczone przed unoszeniem się, a jednocześnie zarosły trawą. Obecnie teren placu zabaw jest wysypany korą. Po ułożeniu bezpiecznej nawierzchni wokół zabawek, pozostały teren placu zabaw Wykonawca jest zobowiązany obsiać trawą. Jeżeli w czasie trwania prac nastąpi uszkodzenie trawy, znajdującej się wokół placu zabaw, Wykonawca jest zobowiązany dosiać niniejsze braki. Podczas wykonywania prac nie należy demontować istniejących obiektów małej architektury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375350007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 PzpU f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; Warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia - Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy PzpU - Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PzpU; Warunki określone w art. 24 PzpU - Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PzpU ; Warunek, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to wykonanie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie lub wymianie nawierzchni placów zabaw lub innych obiektów sportowych ; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia ; W celu potwierdzenia, że proponowana nawierzchnia posiada wymagane normą PN-EN1177 dokumenty - Należy dołączyć niniejsze dokumenty i atesty, do oferty przetargowej: - Certyfikat Bezpieczeństwa uzyskany zgodnie PN-EN1177, - Kartę Techniczną produktu - Atest Higienicznym PZH

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach