Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a, Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Tym samym w załączniku nr 6 do SIWZ został wskazany zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach, który, z zastrzeżeniem pkt 10, Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia tzw. widełki, do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 zadań, tj.: Zad. I. Dostawa świeżych warzyw i owoców. Zad. II. Dostawa warzyw i owoców, gotowe dania (mrożonki). Zad. III. Dostawa wyrobów piekarskich. Zad. IV. Dostawa tłuszczy, nabiału. Zad. V. Dostawa ryb mrożonych, surowych, wędzonych, puszkowanych. Zad. VI. Dostawa produktów suchych, kwaszonych, soków, dżemów, herbaty, przypraw, cukierniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy towaru
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach