Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
- Data zamieszczenia: 2014-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na 3 części: Część 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny giełdowe) wg zał. nr 1a, Część 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny stałe) wg zał. nr 1b, Część 3 Sukcesywne dostawy ziemniaków wg zał. nr 1c. Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ zawierają szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe oraz opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25.VIII.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn. zm.). 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. Terminowych dostaw towarów wyszczególnionych w zał. nr 1a,1b,1c, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - w/g ustalonego poniżej harmonogramu. 3.2. Dostaw towarów do magazynów punktów żywienia Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A., w Lądku Zdroju: a)Szpital Uzdrowiskowy Jubilat ul. Wolności 4a, Szpital Uzdrowiskowy Jan ul. Paderewskiego 7, oraz w Długopolu Zdroju: b) Szpital Uzdrowiskowy Mieszko ul. Zdrojowa 8, Szpital Uzdrowiskowy Dąbrówka ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt . 3.3. Dostaw towarów wyłącznie specjalistycznym transportem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25. VIII. 2006r. w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia ( Dz. U. nr j. w.). Wykonawca powinien dysponować minimalnie specjalistycznym środkiem transportu. 3.4. Terminowych dostaw na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.2 powyżej. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia towarów wyszczególnionych w formularzu/ach cenowym/ych - zał. nr 1a,1b,1c mogą odbywać się w formie telefonicznej. a) dla dostaw owoców i warzyw - ceny giełdowe - część 1 wg zał. nr 1a: Wykonawca zobowiązuje się do dostaw dwa razy w tygodniu w godz. od 7:00 do 10:00, w dni ustalone przez Strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. b)dla dostaw owoców i warzyw - stałe ceny - część 2 wg zał. nr 1b: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu do godz. 11:00 w dzień ustalony przez Strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. c)dla dostaw ziemniaków część 3 wg zał. nr 1c: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu do godz. 10:00, w dzień ustalony przez strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: a) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), b) 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), c) 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie,
Dodano: 2016-05-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2015-11-02 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a, Żłobka Nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
Dodano: 2015-06-05 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby MOPS.
Dodano: 2015-05-11 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa żywności do stołówki szkolnej
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od stycznia 2014r. do 31.12.2014r
Dodano: 2013-12-09 - OGŁOSZENIE NA DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DLA ARESZTU ŚLEDCZEGO W WAŁBRZYCH
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa warzyw, owoców, jabłek, ziemniaków i jajek dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2013-11-18