Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 42622 Świerklaniec, ul. Ostrożnica
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2844884,85 0668393300 , fax. 322 844 881
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
ul. Ostrożnica 7
42622 Świerklaniec, woj. śląskie
tel. 032 2844884,85 0668393300, fax. 322 844 881
REGON: 27253592500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztis.katowice.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę – Sprzętu Niemodlin w 2018roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu: - Minikoparka gąsienicowa część nr 1 - Przyczepa Niskopodwoziowa część nr 2 Miejsce dostawy- Gospodarstwo Rybackie Niemodlin, 49-100 Niemodlin ul. Wojska polskiego Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0 Koparki mechaniczne część część nr 1 34223300-9 Przyczepy część nr 2 2). Zamówienie jest podzielone na 2 części. Numer części Nazwa części 1 GR Niemodlin 1 2 GR Niemodlin 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania stanowią załączniki nr: 7.1, 7.2. 3). Przedmiot zamówienia dla części musi być: Część 1 – fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2018. Część 2 – fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2017. 4). Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 5) Należy udzielić minimum: Część 1 – 12 miesięcznej gwarancji na koparkę. Część 2 – 12 miesięcznej gwarancji na przyczepę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna, jak również dla spółki cywilnej). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna jak również dla spółki cywilnej jeżeli jest ona płatnikiem składek).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa fabrycznie nowej maszyny budowlanej typu koparka kołowa"
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa koparki kołowej-obrotowej
Dodano: 2023-08-31 - Zakup koparko - ładowarki
Dodano: 2021-08-30 - „Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki.”
Dodano: 2020-10-09 - „Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki – ładowarki”
Dodano: 2018-01-31 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2017-03-06 - Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach
Dodano: 2016-11-08