Przetargi.pl
„Dostawa i montaż dźwigu platformowego”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż dźwigu platformowego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR z zastosowaniem art. 24 aa ustawy Pzp oraz celem określenia rodzaju przedmiotu zamówienia, art. 5c ustawy Pzp. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. Dostawę i montaż fabrycznie nowego dźwigu platformowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, o parametrach jak niżej: - Udźwig: minimum 400 kg, a maximum 600 kg, - Prędkość: minimum 0,15 m/s, - Wysokość podnoszenia: minimum 10.600 m, - Napięcie zasilania zasadnicze: 230 V, 50 Hz jednofazowe zasilające napęd urządzenia, - Napięcie zasilania pomocnicze: 24V DC- zasilanie zjazdu awaryjnego oświetlenie awaryjne, łączność, - Ilość przystanków: 4 przystanki, - Wewnętrzne wymiary kabiny oferowanego dźwigu: minimum 1400x1100 mm, - Kabina – ściany: wykonane ze stali nierdzewnej w wersji matowej, - Kabina – ściany: ściana po przeciwnej stronie panelu sterowania wypełniona minimum w połowie szkłem bezpiecznym, - Kabina – sufit : wykonane ze stali nierdzewnej w wersji matowej, - Kabina – panel sterowania: pionowy panel dyspozycji w kabinie z podświetlanymi przyciskami o wymiarach minimum 50x50 mm z oznaczeniem Braille'a wykonany w wersji antywandalowej, - Kabina – panel sterowania: przycisk STOP, wskaźnik przeciążenia, telefon alarmowy, - Kabina: oświetlenie LED - Kabina : 2 szt drzwi kabinowych automatycznych, dwupanelowych, teleskopowych, - Miejsce instalowania: na zewnątrz budynku, - Konstrukcja szybu: samonośna wypełniona szkłem przeźroczystym bezpiecznym, - Konstrukcja szybu : od strony prowadnic konstrukcja wypełniona panelami w kolorze konstrukcji, - Konstrukcja szybu : zadaszony, - Konstrukcja szybu: konstrukcja szybu wyposażona w instalację piorunochronną uziemiona, - Drzwi przystankowe: 4 szt. drzwi przystankowych, automatycznych, teleskopowych, - Drzwi przystankowe: kasety z podświetlanymi przyciskami o wymiarach minimum 50x50 mm z oznaczeniem Braille'a wykonane w wersji antywandalowej, - Drzwi przystankowe: na poziomie „0”zadaszenie o wymiarach minimum 1,5x1,2m nad wejściem do kabiny kryte panelem z poliwęglanu przeźroczystego, - Wyposażenie: łączność analogowa, zjazd awaryjny po wyłączeniu zasilania, - Tabliczka znamionowa : tabliczka znamionowa pozwalająca zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy, nazwę urządzenia oraz inne dane techniczne, - Zgodność z PN i EN : zgodność urządzenia z polską normą PN/EN-81.20, normą europejską EN – 81.1 lub równoważne 2.2. Wykonanie niezbędnych, celem realizacji głównego przedmiotu zamówienia, prac budowlanych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Skibińskiego 1 w Dąbrowie Górniczej administrowanym przez MZBM w tym: a) demontaż istniejącego szybu windowego w sposób umożliwiający jego powtórne zabudowanie w innym obiekcie, b) wylanie płyty fundamentowej, c) montaż dostarczonego szybu windowego o wymiarach odpowiednich dla nowej kabiny, d) montaż kabiny, sterowania elektrycznego wraz z niezbędnym osprzętem, e) przełożenie istniejącego chodnika z kostki brukowej stanowiącego ciąg komunikacyjny dla wózków inwalidzkich f) uzyskanie wymaganych uzgodnień, g) opracowanie dokumentacji technicznej powykonawczej w formie wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskanie dopuszczenia przez UDT urządzenia do eksploatacji. Uwaga: 1) W przypadku ingerencji w istniejące tynki wokół wejść do kabiny dźwigu na kondygnacjach, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy zgodnie ze sztuką budowlaną. 2) Zdemontowane materiały i elementy konstrukcji szybu stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca wywiezie na swój koszt te materiały z terenu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Prace objęte przedmiotem zamówienia będą odbywać się na czynnym obiekcie. 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 3.1. Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) 3.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 4. Rozwiązania równoważne 4.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 4.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 4.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 5. Wizja lokalna. 5.1. Zamawiający wymaga by przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. 5.2. Wizja lokalna musi być poprzedzona zgłoszeniem do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na adres mailowy lub nr faksu podany w pkt. 27 SIWZ w terminie nie krótszym niż 1 dzień roboczy przed planowaną wizją. 5.3. Zgłoszenie winno zawierać co najmniej nazwę i dane adresowe firmy, imiona i nazwiska osób, wyznaczonych do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz proponowany termin przeprowadzenia wizji. 5.4. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia wizji winny stawić się przy istniejącym szybie windowym budynku przy ul. Skibińskiego 1 w Dąbrowie Górniczej 08.03.2018r. o godzinie 10.00. 5.5. Fakt dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę zostanie odnotowany. 6. Wymagania dotyczące ubezpieczenia Wykonawcy. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na jedno i na wszystkie zdarzenia w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 7.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.( t.j. Dz.U. z 2018r., poz.108). 7.2. Wymaganie jw. nie dotyczy Kierownika Robót. 7.3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-9 projektu umowy. 8. Gwarancja i rękojmia. 8.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane urządzenie zgodny z deklaracją ofertową, przy czym nie krócej niż na 24 miesiące lecz nie dłużej niż 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Uwaga: a) Gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 24.2.2. SIWZ. b) Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Określenie terminu gwarancji jakości poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 48 miesięcy , natomiast w treści umowy –zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. c) Brak deklaracji terminu gwarancji w treści Formularza ofertowego uznany będzie za deklarację terminu minimalnego. 8.2. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 8.3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi rozszerza się na okres gwarancji. 9.Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dźwig platformowy przystosowany przede wszystkim do przewozu osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp , które musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- zgodnie z zapisami pkt. 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach