Przetargi.pl
Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24

Miejskie Przedszkole nr 93 ogłasza przetarg

  • Adres: 40648 Katowice, ul. Łętowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 202 87 75 , fax. 32 202 87 75
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 93
    ul. Łętowskiego 24
    40648 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 202 87 75, fax. 32 202 87 75
    REGON: 27055484100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatów dziecięcych na parterze i piętrze, w szczególności: 1. Część budowlana: - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozebranie ścianek działowych ceglanych, - rozebranie okładziny ściennej z płytek, - zerwanie posadzki z płytek ceramicznych, - zerwanie szlichty cementowej ewentualnie podłoża betonowego, - rozbiórka części obudowy pionów instalacyjnych, - demontaż osłon grzejnikowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z papy zgrzewalnej, - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej gr. 2,5 cm zatartej na ostro, - wykonanie posadzki z płytek gresowych I gat. antypoślizgowe min. 9 , ścieralność min. IV, - osadzenie nowych ościeżnic regulowanych - uszczelnienie styków ościeżnic z ścianą, - licowanie ścian płytkami metodą zwykłą na klej do wysokości 2,0 m, - montaż listew na narożach wypukłych, - osadzenie kratek wentylacyjnych, - przygotowanie ścian pod malowanie, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - akrylową zmywalną, - malowanie rur, - montaż kabin wodoodpornych systemem np. LTT (dostawa i montaż przez wytwórców), typ HPL 24 mm P5, w kolorze jasnym , montowane 15 cm nad posadzką, - montaż lustra szlifowanego, pojemnika na mydło w płynie, pojemnika na papier toaletowy i wieszaków szatniowych, - wykonanie sufitu podwieszanego rozbieralnego typu np. „Armstrong”. 2. Część instalacyjna sanitarna: - demontaż ustępu z miską fajansową, - demontaż umywalki, - demontaż baterii, - demontaż rur stalowych ocynkowanych skręcanych - demontaż podejść odpływowych, - demontaż rur kanalizacyjnych PCV, - demontaż grzejnika żeliwnego członowego, - wykucie bruzd poziomych i pionowych dla przewodów wodnych, - zamurowanie bruzd j/w, - przebicie otworów, - zabetonowanie otworów, - montaż rur z polipropylenu łączonych przez zgrzewanie montaż rur kanalizacyjnych z PCV łączonych na wcisk, - montaż zaworów kulowych, - montaż nowych grzejników, - montaż umywalek wraz z baterią, - montaż muszli ustępowej typ kompakt wraz z deską sedesową. 3. Część instalacyjna elektryczna: - demontaż opraw oświetleniowych, - demontaż osprzętu (gniazda, wyłączniki, itp.), - demontaż przewodów o kucie bruzd, - układanie przewodów w gotowych bruzdach ydy 3x1,5 mm2 i 3x2,5 mm2 750V, - tynkowanie bruzd, - przygotowanie podłoża pod osprzęt, - przygotowanie podłoża pod montaż opraw oświetleniowych, - montaż opraw led 11 W ( minimum - IP 44 ), 4000 k, 80 Im/W, - montaż osprzętu ( gniazd, wyłączniki, czujnik ruchu mikrofala 360 st itp.), - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego , pomiary przeciwporażeniowe, natężenie oświetlenia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach