Areszt Śledczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8568250 , fax. 061 8568252
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Poznaniu
ul. Młyńska 1 1
61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8568250, fax. 061 8568252
REGON: 00059041500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadającsa osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ RÓŻNYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWĘ RÓŻNYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda złożenia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 4) oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dokumentów stwierdzających , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1)oświadczenia Wykonawcy stwierdzającego, że jego firma nie jest w stanie likwidacji, bądź upadłości, a środki finansowe zdeponowane na koncie(kontach) bankowych, którymi dysponuje nie podlegają egzekucji komorniczej lub innym tytułom wykonawczym; 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) oraz wyrobów medycznych - 8 pakietów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa płynów, nici chirurgicznych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa leków, leków biorących udział w chemioterapii i programach lekowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-07-22 - Zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) - 4 pakiety
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWY WODY STERYLNEJ
Dodano: 2016-07-20 - Zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) - 3 pakiety
Dodano: 2016-07-08 - Zakup, dostawa produktu farmaceutycznego (leku) Obinutuzumabum
Dodano: 2016-07-06 - Zakup, dostawa produktu farmaceutycznego (leku) Foscavir
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa leków-postępowanie uzupełniające
Dodano: 2016-07-01