Przetargi.pl
Dostawę paliw płynnych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę paliw płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zamawiającego sukcesywnie w ilościach detalicznych, w obrocie bezgotówkowym. Zamawiający realizuje swoją działalność poprze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają koncesję na obrót paliwami płynnymi 2)posiadają przynajmniej jedną stację paliw ,własną lub patronacką, na terenie miasta Słupska i w Główczycach lub też w promieniu nie większym niż 16 km od siedziby Obwodu Drogowego w Główczycach i nie większej niż 6 km od siedziby Obwodu Drogowego w Słupsku. 3/ posiadają możliwość ewidencji pobranego paliwa przy pomocy kart drogowych i kart sprzętu wystawianych na dany pojazd lub sprzęt i będący w posiadaniu Zamawiającego oraz w oparciu o asygnaty paliwowe pobranych paliw i materiałów przez Zamawiającego w miesiącu kalendarzowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz , stanowiący załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami jak niżej : 1)Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika 3 do SIWZ. 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków SIWZ rozdz. II pkt. 1.2 - załącznik 4 3)Oświadczenie o miejscu zaopatrywania się w paliwa będące przedmiotem zamówienia. - załącznik 4 4)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykazu posiadanych stacji paliw - wg załącznika 5 do SIWZ. 6)Wykaz cen hurtowych paliw w miejscu zaopatrywania się - załącznik nr 6 7)Wykaz cen na stacjach oferenta obowiązujący w dniu 15 kwietnia 2009 r.- załącznik 7 8)Wyliczony wskaźnik cen wg złożonych informacji cenowych - załącznik 8 Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej instrukcji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji ( dokumentów załączników, oświadczeń ) istotnych dla prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba składająca oświadczenia ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia na zasadach określonych w art. 297 § 1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach