Powiat Chojnicki ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3966533
- Data zamieszczenia: 2011-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
ul. 31 Stycznia 56 56
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3966533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę mebli dla Starostwa Powiatowego w Chojnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie mebli oraz ich wniesienie i montaż. CZĘŚĆ I pokój 1 (rys 1-2) 1. Stół 141x70x75 cm - 1 szt. pokój 2 (rys 3, 4, 5, 22, 23, 25, 28, 29, 32, 38, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm - 2 kpl. 2. Dostawka do 2 biurek 150x50x75 cm- 1 szt. 3. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 90x50x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 5. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Szafka pod sprzęt (2 x drzwi) 80x50x75 cm- 1 szt. 8. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x45x85 cm- 1 szt. 9. Szafka wisząca (2 x drzwi) 80x30x60 cm- 1 szt. pokój 3 (rys 6, 7, 8, 23, 24, 25, 26, 28, 30, 39, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm- 1 szt. 2. Dostawka do biurka d=120, h=75 cm- 1 szt. 3. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 125x50x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (2 x drzwi) 80x40x89 cm- 1 szt. 5. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x89 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 8. Regał biurowy (1 x drzwi) 60x40x200 cm- 1 szt. 9. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x162 cm- 1 szt. 10. Wieszak 140x80 cm- 1 szt. pokój 4 (rys 9, 10, 11, 22, 23, 25, 39, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 125x50x75 cm- 1 szt. 3. Stół 150x85x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 5. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. pokój 5 (rys 12, 13, 14, 22, 23, 25, 28, 29, 34, 35, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik) 170x75x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 100x45x75 cm- 1 szt. 3. Stół 190x75x75 cm- 1 szt. 4. Regał biurowy wiszący 115x30x72 cm- 1 szt. 5. Szafka biurowa wisząca (1 x drzwi) 60x32x72 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 8. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 9. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x85 cm- 1 szt. 10. Szafka wisząca (2 x drzwi) 80x30x60 cm- 1 szt. 11. Wieszak 140x60 cm- 1 szt. 12. Deska odbojowa 190x25 cm- 1 szt. pokój 6 (rys 15, 16, 17, 22, 25, 27, 31, 33, 36, 37, 40, 45, 46) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 180x85x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 100x45x75 cm- 1 szt. 3. Regał biurowy wiszący 100x30x37 cm- 1 szt. 4. Regał biurowy wiszący 40x30x100 cm- 1 szt. 5. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 6. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 7. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x162 cm- 1 szt. 8. Szafka biurowa (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x89 cm- 1 szt. 9. Szafka pod sprzęt (2 x drzwi) 60x45x75 cm- 1 szt. 10. Stolik 100x65x55 cm- 1 szt. 11. Deska odbojowa 200x25 cm- 1 szt. pokój 7 (rys 18, 19, 47) 1. Biurko kątowe wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 160/80x110/80x75 cm- 2 kpl. 2. Dostawka do 2 biurek r=110, h=75 cm- 1 szt. pokój 8 (rys 20, 21, 41, 42, 48) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 160x80x75 cm- 2 kpl. 2. Szafka biurowa (2 x drzwi) 100x43x74 cm- 1 szt. 3. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 6 x szuflada) 101x43x240 cm- 1 szt. fotele i krzesła 1. Krzesło K-3 -10 szt. 2. Krzesło K-1 -2 szt. 3. Fotel F-1 - 1 szt. 4. Krzesło K-2 - 3 szt. CZĘŚĆ II 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 7 szt. metalowych, dwustronnych (2x320) regałów jezdnych do archiwum zakładowego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56 2.Pomieszczenie archiwum przeznaczone do montażu regałów jezdnych: -poziom - piwnica -powierzchnia - 5,75 x 5,19 m -posadzka cementowa + płytki typu gres -załącznik rzut pomieszczeń archiwum i magazynowych w piwnicy budynku Starostwa Powiatowego - w załączniku 12 Opis przedmiotu zamówienia dla części II ) 3.Wymagane wymiary regałów : -długość regału - 4000 mm (4 x 1000 mm) + osłona czołowa -wysokość regału - max 2700 mm -ilość półek w pionie - 7 użytkowych + kryjąca -rozstaw półek - 340 mm w świetle -głębokość półki - 320 mm -długość półki - 1000 mm 4.Wymagania konstrukcyjne i techniczne dotyczące regałów zawiera załącznik nr 12 do Siwz Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w: ZAŁĄCZNIKU 5 DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIKU 12 DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA Zdjęcia konkretnego produktu, które występują w załącznikach do Siwz, należy traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika nr 8 do Siwz Formularz rzeczowo - cenowy dla części I zamówienia, wg załącznika nr 9 do Siwz Formularz rzeczowo - cenowy dla części II zamówienia w zależności, na jaką część składana jest oferta. 2.Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mebli, ich rozniesienia i montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu: -w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach dotyczy zarówno Części I i Części II: 4.Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na meble będące przedmiotem umowy na okres 24 miesięcy. 6.Zamówienie, wszystkie części, należy zrealizować w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21