Przetargi.pl
Dostawę materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych

Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4244200 , fax. 012 4244300
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Łazarza 14 14
    31-530 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4244200, fax. 012 4244300
    REGON: 35156485428000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych określonych w załączniku nr 4, 5 i 6 do niniejszej SIWZ. CPV 33141110-4 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolne z 3 części zamówienia: Część nr 1 - dostawa materiałów opatrunkowych - załącznik nr 4 do siwz, Część nr 2 - dostawa opasek i podkładów gipsowych - załącznik nr 5 do siwz, Część nr 3 - dostawa zestawów dla noworodka - załącznik nr 6 do siwz. 1. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zostaną odrzucone. 2. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7. 3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający może, w przypadku zmiany zapotrzebowania, zmienić ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach towarów w granicach do +/- 30 % wartości poszczególnych asortymentów w ofercie, z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości całkowitej umowy. 7. Zamawiający, zależnie od zmieniającego się zapotrzebowania może nie wykorzystać pełnej wartości całkowitej umowy, bez roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) 1 000,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, b) 200,00 PLN dla części nr 2 zamówienia, c) 30,00 PLN dla części nr 3 zamówienia. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania a także, której części zamówienia dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 18.01.2010 r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego z dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oraz inne dokumenty : 5) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy -Formularz - oferta-odpowiednio dla każdej części zamówienia, według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (wszystkie strony) : nr 2 - dla części zamówienia nr 1, 2a - dla części zamówienia nr 2, 2b - dla części nr 3 zamówienia -Formularz oferta - stanie się odpowiednio załącznikiem nr 1 do umowy); 6) pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 7) do oferty na wszystkie pozycje dotyczące materiałów jałowych (sterylnych) należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Certyfikat lub deklarację zgodności. Wykonawca może zamiast zaświadczeń o których mowa w niniejszym punkcie złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 8) dla wszystkich materiałów jałowych (sterylnych) konieczne jest dołączenie dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 (sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu), PN-EN ISO 11135-1 (sterylizacja tlenkiem etylenu). Dokument ten może być w formie końcowego Raportu z walidacji lub Raportu ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.2 : pkt. 2), 3), 4), - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 1) W powyższym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa, o którym mowa w 23 ust. 2 ustawy, tj. pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem) nw dokumenty: a) wspólne oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.2.1) niniejszej SIWZ b) wspólne dokumenty, o których mowa w pkt. VI.2.6), 7) i 8) niniejszej SIWZ c) dokumenty wymienione w pkt. VI.2. 2) do 4) niniejszej SIWZ, dla każdego wykonawcy oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach