Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6882762 , fax. 014 6882771
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości
ul. Nowa 3 3
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6882762, fax. 014 6882771
REGON: 00064811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WPROWADZENIE 12 000 ZMIAN DO OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW MIASTA TARNOWA ZARZĄDZANEGO SYSTEMEM OSKAR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wprowadzenie 12 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Tarnowa zarządzanego systemem OSKAR 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania techniczne określone zostały w Warunkach Technicznych - załącznik nr 1. 3. Zadania mogą być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania - według załącznika nr 2. 4 Wymagany czas gwarancji na wykonaną usługę min. 3 lata, licząc od daty końcowego odbioru usługi. Oferty zawierające krótszy czas gwarancji zostaną odrzucone. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie gwarancji udzielonej na wykonaną usługę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - wprowadzenia 12 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - rozdz. V ust.1 pkt. 1 SIWZ. 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca zrealizował należycie (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 opracowania dotyczącego modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) z dokumentów musi wynikać, że te podmioty zrealizowały należycie zamówienie jak wyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (będących w trakcie realizacji) dokumenty muszą potwierdzać, że usługa jak wyżej wykonywana jest należycie przez Wykonawcę lub inne podmioty, przy czy wymaga się, aby w ramach realizowanego zamówienia wykonane zostało co najmniej opracowanie o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - rozdz. V ust.1.pkt. 1 i 2 SIWZ. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie wynikającym z art. 43, pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu opracowań z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Wymagana liczba opracowań, w których uczestniczyły - minimum 1 opracowanie. Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia rozdz. V ust.1.pkt 1 i 3 SIWZ. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1 SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń rozdz. V. SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 3. 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (rozdział IV ust.1. pkt 2, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według załącznika nr 6 do SIWZ. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (rozdział IV ust.1. pkt 2), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów osobach zdolnych do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 4. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania podstaw do wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) oświadczenia i dokumenty określone w ust. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie głoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pkt 1 i 2 (także w przypadku, gdy są uzupełniane w wyniku wezwania Zamawiającego) składane są w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - z zastrzeżeniem ust 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium składany jest w formie określonej w rozdziale VIII ust 3 pkt 4 lub 5. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1pkt 2), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawców lub te podmioty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie i wykonanie 8 prototypów walców do walcowania profili o zmiennym przekroju wraz z dodatkowymi badaniami kontrolnymi i analizami wg załączonej dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej - KC-zp.272-91/16.
Dodano: 2016-03-16 - opracowanie i wykonanie 8 prototypów walców do walcowania profili o zmiennym przekroju wraz z dodatkowymi badaniami kontrolnymi i analizami wg załączonej dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej - KC-zp.272-53/16
Dodano: 2016-03-01 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-02-17 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-02-03 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-01-15 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-01-15 - Badanie i ocena właściwości leczniczych klimatu uzdrowiska Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-12-21 - Badanie i ocena właściwości leczniczych klimatu uzdrowiska Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-12-07 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu wyboru i oceny projektów ze szczególnych uwzględnieniem kryteriów wyboru projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-21 - Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej projektu LDC- Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla szkół województwa małopolskiego
Dodano: 2015-01-15