Gminny Zarząd Oświaty w Brusach ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3952920 , fax. 52 3952930
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach
ul. Armii Krajowej 1 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 52 3952920, fax. 52 3952930
REGON: 00111326100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę materiałów dydaktycznych i wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Sprzęt dydaktyczny przeznaczony do ćwiczeń korekcyjnych niezbędny do realizacji w ramach projektu systemowego. Część 2. Pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego: 1) pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 2) pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 3) pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Część 3. Urządzenie multimedialne niezbędne do realizacji projektu systemowego. Przez urządzenie multimedialne należy rozumieć tablicę interaktywną - 1 sztuka, niezbędną do realizacji zajęć w ramach projektu systemowego o parametrach: Część 4. Meble i wyposażenie niezbędne do realizacji projektu systemowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Okres gwarancji na pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie: nie mniej niż 24 miesiące. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia odrębnych faktur na: 1) część pierwsza - sprzęt dydaktyczny przeznaczony do ćwiczeń korekcyjnych niezbędny do realizacji w ramach projektu systemowego; 2) część druga - pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego: a) pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c) pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; 3) część trzecią - urządzenie multimedialne niezbędne do realizacji projektu systemowego; 4) część czwartą - meble i wyposażenie niezbędne do realizacji projektu systemowego. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu do głosowania na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-22 - Jednorazowa dostawa projektorów, ekranów oraz systemu nagłośnienia wraz z montażem i uruchomieniem dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wyposażenia multimedialnego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla projektu wystawy Gdynia. Działo otwarte i doposażenia Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa urządzeń do projekcji treści multimedialnych
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa urządzeń do projekcji treści multimedialnych
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa urządzeń do projekcji treści multimedialnych oraz dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemu wyświetlania treści reklamowych według 2 Zadań
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na części: I, III, IV,V,VI i VII
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa projektora multimedialnego dla Katedry Skandynawistyki Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG
Dodano: 2014-12-22