Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Radymno z/s w Skołoszowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-550 Radymno, Skołoszów 341
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-61 62 81 265 , fax. 0-61 62 81 265
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Radymno z/s w Skołoszowie
Skołoszów 341 341
37-550 Radymno, woj. podkarpackie
tel. 0-61 62 81 265, fax. 0-61 62 81 265
REGON: 65020770000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żwiru na Składowisko Odpadów w Młynach 4/P/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Zakres dostawy obejmuje: Dostawę 1100 Mg żwiru płukanego o frakcji 16 - 32 mm wraz z transportem w miejsce wbudowania tj. na czaszę komory SK-3 Składowiska Odpadów w Młynach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: - Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - Zaświadczenie o nadaniu nr NIP; - Zaświadczenie o nadaniu nr REGON. - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana na podstawie przedłożonych oświadczeń. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć: - Wypełniony druk oferty przetargowej stanowiącej załącznik nr 1 SIWZ; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - Zaświadczenie o nadaniu nr NIP; - Zaświadczenie o nadaniu nr REGON. - Wykaz osób do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo oferenta - załącznik nr 2 SIWZ. - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, - załącznik nr 3 SIWZ. Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty należy złożyć w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkradymno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa nawierzchni dróg gminnych -dostawa żwiru, tłucznia, klińca i łupka
Dodano: 2014-02-27 - Poprawa nawierzchni dróg gminnych -dostawa żwiru, tłucznia, klińca i łupka
Dodano: 2013-03-22 - Poprawa nawierzchni dróg gminnych-dostawa żwiru, tłucznia, klińca i łupka
Dodano: 2012-03-19 - Dostawa kruszywa na remont bieżący dróg na terenie Gminy Kołaczyce Sygnatura akt: IKM.341-2/1/2010
Dodano: 2010-04-16 - DOSTAWA KRUSZYWA NA REMONT BIEŻĄCY DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE
Dodano: 2009-03-20