Gmina Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
ul. Fabryczna 3 3
18-300 Zambrów, woj. podlaskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żwiru na potrzeby bieżącego remontu dróg na terenie gminy Zambrów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oferta powinna zawierać cenę dostawy 1m3 żwiru lub pospółki we wskazane miejsce na terenie gminy Zambrów. A - bez rozgarniania, B - z wyrównaniem za pomocą równiarki, C - z wykonaniem profilowania i wyrównania nawierzchni drogi za pomocą równiarki przed i po dostawie, Maksymalna ilość towaru na jednej wywrotce w trakcie transportu nie może przekraczać 10m3. Przewidywana wielkość dostawy ok. 5 000m3 (w zależności od potrzeb). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty: - Formularz oferty wraz z załącznikami - Informacja o wykonaniu robót o podobnym charakterze, posiadanym sprzęcie, wyposażeniu oraz pracownikach przeznaczonych do realizacji robót. - Aby oferta mogła być uznana za ważną, muszą być spełnione następujące minimalne wymagania kwalifikacyjne: - posiadać koncesję na wydobywanie kruszywa, - posiadać zezwolenie na transport po drogach publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oświadczenia oferenta dołączone powinny być następujące dokumenty: - zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki, - informacja o posiadanym sprzęcie - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia, - zezwolenie na transport po drogach publicznych, - koncesja na wydobywanie kruszywa, - zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu - najdalej 3 miesiące wstecz, - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu - najdalej 3 miesiące wstecz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzambrow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26