Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin ogłasza przetarg
- Adres: 16-080 Tykocin, ul. Złota 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7181627 , fax. 085 7181627
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
ul. Złota 2 2
16-080 Tykocin, woj. podlaskie
tel. 085 7181627, fax. 085 7181627
REGON: 00054972000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury sportowo- turystycznej w Tykocinie, gmina Tykocin- stadion piłkarski z zespołem boisk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Budowie infrastruktury sportowo- turystycznej w Tykocinie, gmina Tykocin- stadion piłkarski z zespołem boisk . W zakres robót między innymi wchodzą :roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zieleń, stadion piłkarski - trawa naturalna, bieżnia- nawierzchnia poliuretanowa, boisko wielofunkcyjne - nawierzchnia poliuretanowa , boisko treningowe- nawierzchnia z trawy syntetycznej, mury oporowe, widownia , plac wielofunkcyjny, dojazd do boiska, ogrodzenie boisk, ogrodzenie terenu, oświetlenie Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią: załącznik nr 3 - Przedmiar robót i wyposażenia , projekt budowlany z rysunkami - zał nr 7, oraz Specyfikacja Techniczna - zał. Nr 8. Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 5 lat od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.(pięcioletni okres gwarancji wynika z trwałości projektu wymaganego przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Miejsce realizacji zamówienia : Tykocin, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000 zł ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie stadionu lub boisk z infrastrukturą towarzyszącą o wartości zadania na minimum 1 000 000,00 zł brutto; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 zł Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu. II. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy c)Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót zał. Nr 3 do SIWZ d)Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. b)Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie stadionu lub boisk z infrastrukturą towarzyszącą o wartości zadania minimum 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik nr 5 do SIWZ c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiającego , może przedstawić inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji o której mowa w rozdz. VI pkt. 2c) SIWZ - dotyczącej tych podmiotów 3. Dokumenty i oświadczenia Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz.VI -pkt. 3a,3b,3c,3d,3e,3f pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI- pkt. 2a składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w rozdz.VI SIWZ - pkt. 3b, 3c,3d,3f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI SIWZ pkt. 3e składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdz. VI pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół w Narewce - Etap I - Boisko do gry w piłkę nożna i ręczną
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa boiska przy Zespole Obsługi Szkół wraz z obiektami i urządzeniami lekkoatletycznymi i infrastrukturą towarzyszącą. Etap I - przebudowa boiska do piłki nożnej
Dodano: 2016-07-19 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Armii Krajowej w Augustowie
Dodano: 2016-06-16 - Budowa placu zabaw przy ulicy Dubowo w Suwałkach
Dodano: 2015-04-23 - Budowa siłowni zewnętrznych i placu zabaw w Suwałkach - 4 części
Dodano: 2015-03-06 - Planeta zabaw i sportu teren Zespołu Szkół nr 3, ul. Szpitalna 66
Dodano: 2014-07-14 - Planeta zabaw i sportu (teren Zespołu Szkół nr 3, ul. Szpitalna 66)
Dodano: 2014-06-27 - Budowę boisk przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Białymstoku ul. Marii Konopnickiej 3
Dodano: 2014-06-26 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy II Liceum Ogólnokształcącym w Augustowie.
Dodano: 2014-06-25 - Planeta zabaw i sportu (teren Zespołu Szkół nr 3, ul. Szpitalna 66)
Dodano: 2014-06-06