Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 31951 Kraków, os. Zgody
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 126 460 199
- Data zamieszczenia: 2016-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
os. Zgody 18
31951 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6460303, 6460100, fax. 126 460 199
REGON: 17342700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów cukierniczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów cukierniczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: 1. Babka kg 25, 2. Ciastko francuskie z jabłkiem szt. 1000, 3. Ciastko malinowe szt. 300, 4. Ciastko Napoleon szt. 200, 5. Ciastko Pati szt. 300, 6. Ciastko Trufinka szt. 300, 7. Ciastko W-Z szt. 300, 8. Ciasto cytrusowo - czekoladowe kg 30, 9. Ciasto czekoladowe kg 30, 10. Ciasto jogurtowe kg 50, 11. Drożdżówka szt. 2000, 12. Jabłecznik kg 50, 13. Keks kg 50, 14. Makowiec kg 50, 15. Makowiec zawijany kg 50, 16. Mazurek kg 50, 17. Pączek szt. 1000, 18. Piernik w polewie kg 50, 19. Placek drożdżowy kg 50, 20. Rolada z jabłkiem kg 100, 21. Sernik kg 100. Uwaga. Tam gdzie zamawiający wskazał pochodzenie /marka, znak towarowy, producent, dostawca itp. /zamawiający dopuszcza oferowanie produktu równoważnego pod warunkiem, że zapewnia on parametry nie gorsze od założonych w SIWZ. Jeżeli wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt nie jest gorszej jakości niż wymieniony przez zamawiającego, w tym celu wykonawca winien dokonać pisemnego porównania parametrów (waga, skład, itp.) obu produktów. Porównanie należy dokonać w taki sposób, aby zamawiający bez żadnej wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez wykonawcę produktu. Podane ilości przedmiotu zamówienia stanowią wielkość szacunkową i zostały obliczone na podstawie roku 2015/2016. Faktyczne zapotrzebowanie zależne będzie od ilości osób żywionych przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, nie zapewnia realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 70% wartości udzielonego zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, iż bez narażania się na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 70% wartości udzielonego zamówienia. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w takim zakresie nie wymaga podania przyczyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zmawiający dołącza do SIWZ, jako załącznik 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych 00 groszy). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
Dodano: 2024-06-18 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach”
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-03-02 - Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku – z podziałem na 6 części
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy Zdrój z podziałem na 8 części.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU, DLA STOŁÓWKI DWD W PIWNICZNEJ – ZDROJU ORAZ DLA STOŁÓWKI W ZSP IM. W. WITOSA W NAWOJOWEJ
Dodano: 2024-01-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ
Dodano: 2024-01-16