"UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg
- Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Orkana 49
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Orkana 49
34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
REGON: 491971074 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Chleb baltonowski 0,65 kg: 19320 szt,Chleb skandynawski 0,5 kg: 6340 szt, Chleb żytni 1 kg: 45 szt, Bułka delikatesowa 0,05 kg: 13340 szt, Bułka graham: 50 szt, Bułka zwykła 0,1 kg: 2540 szt, Chleb razowy wieloziarnisty 0,5 kg: 13300 szt, Bułka tarta : 910 kg, Drożdże : 30 kg, Babka piaskowa: 200 kg , Piernik przekładany: 105 kg , Bagietki 0,35 - 0,40 kg: 45 szt ,Pączki z nadzieniem/drożdzówki: 150 szt,Maka pszenna "T500": 2350 kg.makaron 5-jajeczny w orientacyjnej ilości 2420 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli prowadzona działalność, sprzedawane towary, oraz warunki dostaw, będą spełniać wymogi Polskich Norm , zasad GMP/GHP ( Dobra Praktyka Produkcyjna, Dobra Praktyka Higieniczna ), systemu HACCP, i posiadać dopuszczenie do stosowania w obrocie na terenie kraju, oraz spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 poz. 1541).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach”
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-03-02 - Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku – z podziałem na 6 części
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy Zdrój z podziałem na 8 części.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU, DLA STOŁÓWKI DWD W PIWNICZNEJ – ZDROJU ORAZ DLA STOŁÓWKI W ZSP IM. W. WITOSA W NAWOJOWEJ
Dodano: 2024-01-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2024
Dodano: 2024-01-13