Przetargi.pl
dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych, papieru, tonerów i wkładów barwiących oraz artykułów i akcesoriów komputerowych fabrycznie nowych do siedziby Zamawiającego. 2. W przypadku tonerów do kserokopiarek, oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych mają to być towary nowe i oryginalne o wysokiej jakości i dużej wydajności drukowania, a każdy z dostarczonych asortymentów ma być oryginalnie zapakowany i oznaczony logiem i nazwą producenta. 3. Zamówienie składa się z czterech części tj.: część 1 - wyroby biurowe - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30197000-6 drobny sprzęt biurowy; 30199230-1 koperty. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1A, część 2 - papier komputerowy i kserograficzny - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych; 30197644-2 papier kserograficzny. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1B, część 3 - tonery i wkłady barwiące - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące; 30125110-5 tonery do drukarek laserowych/faksów; 30125120-8 tonery do fotokopiarek. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1C. część 4 - artykuły i akcesoria komputerowe - kategoria według Słownika Zamówień /CPV/: 30234000-8 nośniki do przechowywania; 30237200-1 akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1D. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Wykaz ilości poszczególnych asortymentów jakie znajdują się w załącznikach informacyjnych dotyczących ofert częściowych do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz w formularzach cenowych - załączniki nr 1A, 1B,1C i 1D do SIWZ, stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli nr 1 załącznika. Wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby możliwa była realizacja całości zamówienia danego asortymentu. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę (dotyczy części 1, 2 i 4 zamówienia). 7. W części 3 zamówienia /tonery i wkłady barwiące - załącznik 1C/ i w części 4 zamówienia /artykuły i akcesoria komputerowe - załącznik 1 D pkt 1-3/ Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 8. Ceny jednostkowe asortymentów, które zostaną podane w formularzu cenowym zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % podanych ilości maksymalnych każdego asortymentu i ogólnej wartości brutto każdej z części zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. 10. Realizacja zamówienia (każdej z 4-ch części zamówienia) będzie zrealizowana w dwóch dostawach w okresie obowiązywania umowy i na zasadach określonych w umowie - wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.2.1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1.2.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w ppkt 2.1.1 , 2.1.2 i 2.1.3 oraz 2.1.4. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2 Dokumenty o których mowa w pkt 4.1 lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt 4.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju z którego pochodzi osoba lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, Wykonawca składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub siedziby lub miejsce zamieszkania . Termin wystawienia stosuje się odpowiednio. 5. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie ma zawierać oferta. 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) z podaniem ceny oferty ogółem na każdą z czterech części przedmiotu zamówienia osobno lub tylko na wybrane części. Cena oferty wskazana w formularzu ofertowym ma wynikać z załączonego formularza cenowego (odpowiednio: załącznik 1A, 1B, 1C i 1D). 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - według załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie dokument ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 7.1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . Z dokumentu ma również wynikać, jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2. oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 5 części VII SIWZ. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3, 4 i 5 składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 6 w części VII( SIWZ). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach