Przetargi.pl
Remont elewacji zabytkowego budynku głównego i pomieszczenia sanitarnego dla maluszków

Publiczne Przedszkole Nr 3 z filią w Jordanowie im. Czesława Janczarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. gen. K. Świerczewskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684750944
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 3 z filią w Jordanowie im. Czesława Janczarskiego
    ul. gen. K. Świerczewskiego 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 0684750944
    REGON: 97123673600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swiebodzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji zabytkowego budynku głównego i pomieszczenia sanitarnego dla maluszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty na zadaniu pn.: remont elewacji zabytkowego budynku głównego i pomieszczenia sanitarnego dla maluszków obejmujący wykonanie m.in.: I. Remont elewacji zabytkowego budynku głównego: - renowacja i malowanie elewacji w oparciu o program technologiczny w systemie STO-ISPO TUBAG lub równoważny z zachowaniem kolorystyki elewacji podanej w projekcie budowlanym. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru zgodnie z zakresem podanym w projekcie budowlanym Remont elewacji budynku przedszkola opracowanym przez firmę ATELIER ARCHITEKTURY PAWEŁ POTOK z Świebodzina, decyzją L.W.K. Zabytków w Zielonej Górze z dnia 08.05.2009r, decyzją pozwolenia na budowę nr 174/2009 z dnia 27.05.2009r które stanowią integralną część niniejszej umowy - załącznik nr 3. II. Remont pomieszczenia sanitarnego na parterze dla maluszków: a/ roboty budowlane: - wymiana drzwi z zamurowaniem otworu, - wykonanie przepony poziomej w systemie SCHOMBURG lub równoważnym, - odgrzybienie murów i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat III, - obudowa rur i wykonanie okładziny stropu z płyt gipsowo kartonowych, - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie z malowaniem farbami emulsyjnymi i olejnymi, - ułożenie płytek glazurowanych na ścianach oraz montaż luster, b/ roboty instalacji sanitarnej: - wymiana instalacji sanitarnej z rur PCV oraz sieci zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji z rur miedzianych, - wymiana umywalek, muszli ustępowych, kabiny natryskowej, - montaż termostatycznego zaworu mieszającego wodę, - wymiana grzejnika c.o. oraz wymiana instalacji z rur miedzianych. c/ roboty instalacji elektrycznej: - wykonanie instalacji elektrycznej podtynkowej, - montaż opraw oświetleniowych 2x40W z kloszem, - pomiary instalacji elektrycznej szczegółowy zakres robót zgodny z opisem technicznym. 2. Dostawa materiałów, koszty wywozu urobku z kosztami składowania, koszty prób i badań, koszty zabezpieczenia robót, uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa projekt budowlany, opis techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie i zwrot wadium 1.1. Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Świebodzinie w BZ WBK I O Świebodzin Nr 43 1090 1593 0000 0001 0831 3425. Dokument przelewu należy opisać: Remont elewacji PP3. 1.3. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 1.3. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Publicznego Przedszkola Nr 3 Nr 3 w Świebodzinie - w godzinach pracy. Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 1.5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.6. Termin wniesienia wadium - do dnia 01.07.2009 r do godz. 12:00. 1.7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 01.07.2009r do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 1.8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium. 1.9. Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n/w wypadkach: a) niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, b) na pisemny wniosek Wykonawcy w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku, jeżeli: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 1.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie lit. b wers 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.11. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż dnia następnego po zakończeniu okresu związania ofertą. 1.12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2. Utrata wadium. 2.1. Zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat - 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości - min. 250 000 zł brutto każda, b) dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: - dysponują żurawiem okiennym - 1 szt., dysponują rusztowaniem - 1 szt., dysponują sprzętem dostawczym - 1 szt. c) dysponują co najmniej 10 robotnikami, w tym murarzami-tynkarzami, płytkarzem, malarzami, instalatorem, elektrykiem, d) dysponują pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem budowy w branży budowlanej, posiadającymi min. 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, poparte uprawnieniami budowlanymi, co najmniej w ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość, co najmniej 250 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; c) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oraz nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 4; d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika budowy - załącznik nr 5; e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 7; g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 8; h) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 9; 2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ustawy prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 Rozdziału IX: 1) ppkt b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.swiebodzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach