Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana Batorego 53 w Zielonej Górze.

Miejskie Przedszkole Nr 19 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-735 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 53
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3299708
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Nr 19
    ul. Stefana Batorego 53 53
    65-735 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3299708
    REGON: 97032155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przedszkole19.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana Batorego 53 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana Batorego 53 w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 2.1. specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( STWiOR) tj. remontu dachu i instalacji elektrycznej i p.poż. stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ oraz 2.2. projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ oraz 2.3. dokumentacja fotograficzną stanowiąca załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ oraz 2.4. rysunkami stanowiącymi załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ oraz 2.4. mapką stanowiącą załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej: a. demontaż obróbek blachowych, rynien i rur spustkowych; b. rozebranie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, warstw papy i deskowania; c. wzmocnienie elementów więźby dachowej ; d. oczyszczenie powierzchni elementów więźby dachowej przy pomocy siekiery i szczotek stalowych oraz impregnacja; e. krycie dachu blachą cynkowo-tytanową; f. montaż okien połaciowych o funkcji oddymiającej oraz okna połaciowego wyłazowego; g. montaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich; h. naprawy gzymsów; i. czyszczenie i malowanie płotka kalenicowego; j. przemurowanie i tynkowanie kominków; k. izolacje termiczne połaci dachowych; l. wykonanie suchej zabudowy w miejscu okien oddymiających ze ścianek o klasie odporności ogniowej EI 60; ł. wykonanie instalacji odgromowej; m. porządkowanie terenu po wykonanych pracach. 3.2 Remont instalacji elektrycznej i p.poż: a. wymiana instalacji odgromowej; b. wymiana opraw na strychu; c. wykonanie instalacji słaboprądowej-oddymiania 4. Wykaz robót przewidzianych do remontu zgodnie z zaleceniami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 5. Wyszczególnienie prac zawierają kosztorysy ofertowe ( dachu i instalacji elektrycznej i p.poż.) stanowiące załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7. Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 8. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ; g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; h. wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi , zasadami sztuki budowlanej , ofertą i etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 9. Wszystkie materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 10. Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR i ogólnymi przepisami. 11. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu ( mapka załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze zlożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych ( słownie: dwa tysiące zlotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót dachowych ( wykonanie lub remont) o wartości minimum 100.000,00 zł brutto potwierdzona, że została wykonana należycie. 1.2.dsponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń z potwierdzeniem przynajmniej 2 letniej praktyki na budowie przy zabytkach , potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego. b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie ( uprawnienia E o napięciu do 1 kv) potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b SIWZ; 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b SIWZ; 10) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 8 do SIWZ 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przedszkole19.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach