Przetargi.pl
Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią trawiastą przy Zespole Szkół Ekonomicznych - etap I

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią trawiastą przy Zespole Szkół Ekonomicznych - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią trawiastą przy Zespole Szkół Ekonomicznych - etap I. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez Pracownię Projektową AJK Zielona Góra dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ: 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi: a. boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna, siatkówka i tenis ziemny): 3.a.1. roboty przygotowawcze-rozbiórki (naw. bitum z podbudową, konstr. betonowe - 22,5 m3); 3.a.2. roboty ziemne (606 m3) z wymianą gruntu; 3.a.3. podbudowa betonowa gr.10 cm (1969 m2); 3.a.4. nawierzchnia poliuretanowa gr.13 mm na podkładzie elastycznym gr.40mm (1169,0 m2); 3.a.5. wyposażenie boiska do piłki ręcznej, siatkówki i tenisa- 1 kpl.; b. elementy zagospodarowania terenu: 3.b.1. opaska i ciąg komunikacyjny wokół boiska - polbruk (240 m2); 3.b.2. murki oporowe z pustaków zalewowych (139,0 m2); 3.b.3. ogrodzenie z siatki powlekanej o wys.4,0m na słupkach stalowych (139 m) z bramą wjazdową i furtką; 3.b.4. zieleń niska- trawniki z rolki (94,0 m2); 3.b.5. elementy małej architektury - ławeczki (10 szt.) i śmietniki (2 szt.); c. zasilanie i oświetlenie boiska: 3.c.1. projektory 150 W (szt. 6); 3.c.2. słupy h=8 m, (szt. 6); 3.c.3. linia zasilająca kablowa (305 m). 4. Wymagania w zakresie nawierzchni boiska: a. nawierzchnia poliuretanowa: bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa nawierzchnia sportowa o łącznej grubości min.12 mm (10+2). Warstwa nośna nawierzchni (~10mm) układana maszynowo, warstwa użytkowa (2mm) wykonana metodą wysokociśnieniowego natrysku dwuskładnikowego systemu poliuretanowego uzupełnionego granulatem EPDM frakcji 0,5-1,5mm. Kolorystyka nawierzchni - czerwona i zielona, linie malowane specjalistyczną farba poliuretanową; b. główne parametry nawierzchni nie gorsze niż: 4.b.1. wytrzymałość na rozciąganie - 0,6Mpa; 4.b.2. wydłużenie względne przy rozciąganiu - 50% 4.b.3. ścieralność - 0,09 mm 4.b.4. twardość w skali Shorea A - 50 st Uwaga: Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne; 5. Lokalizacja obiektu objętego przedmiotem zamówienia: Zielona Góra, ul. Długa 5, działka nr 19-3, obręb 30; 6. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ; 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć kosztorys ofertowy w układzie ilość przedmiarowa wg załączonego do SIWZ kosztorysu ofertowego (załącznik nr 11 do SIWZ) x cena jednostkowa = wartość (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). 9. W oparciu o kosztorys ofertowy, o którym mowa w pkt 3.8. SIWZ Wykonawca sporządzi wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót wg formularza Zbiorczego Zestawienia Kosztów Budowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Wyliczony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy będzie nierozłącznym elementem Zbiorczego Zestawienia Kosztów Budowy. Cena zaoferowana przez Wykonawcę musi zawierać w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą autoryzację producenta zastosowanego systemu nawierzchni wraz z kartami technologicznymi umożliwiającymi dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 300.000,00 zł obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót i terminów realizacji inwestycji. 13. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o minimalnej wartości 500.000,00 zł każde w zakresie wykonania boiska z nawierzchnią poliuretanową o pow. powyżej 900 m2 oraz robót związanych z zagospodarowaniem terenu (chodniki, ogrodzenia, oświetlenie) udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy); 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) dokładnie wypełnione Zbiorcze Zestawienie Kosztów Budowy (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 7 do SIWZ; 11) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) wypełniony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, o którym mowa w pkt 3.8. SIWZ; 13) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 14) dokumenty, o których mowa w pkt 3.10. SIWZ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach