Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego. 7. Przedmiot zamówienia: sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego: 7.1. Materiały biurowe winny być dostarczane do siedziby Zamawiającego, tj do magazynu, mieszczącego się w piwnicy biurowca Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko. 7.2. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów biurowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ będącego jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 6 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 7.3. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. 7.4. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał faksem lub drogą elektroniczną na osobnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów biurowych wybranych z wykazu będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7.5. W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w ostatniej rubryce załącznika, należy wskazać nazwę, model oraz opis proponowanego towaru oraz dołączyć specyfikacje techniczne określające parametry pudła archiwizacyjnego typu kopertowego, bezkwasowego oraz teczki wiązanej bezkwasowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach