Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2014-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
6. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego. 7. Przedmiot zamówienia: sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego: 7.1. Materiały biurowe winny być dostarczane do siedziby Zamawiającego, tj do magazynu, mieszczącego się w piwnicy biurowca Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko. 7.2. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów biurowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ będącego jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 6 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 7.3. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. 7.4. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał faksem lub drogą elektroniczną na osobnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów biurowych wybranych z wykazu będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7.5. W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w ostatniej rubryce załącznika, należy wskazać nazwę, model oraz opis proponowanego towaru oraz dołączyć specyfikacje techniczne określające parametry pudła archiwizacyjnego typu kopertowego, bezkwasowego oraz teczki wiązanej bezkwasowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Gwarancje dla młodzieży- Operacja wspierana w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych
Dodano: 2015-07-17 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej i urzędów skarbowych woj. lubuskiego na rok 2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Dodano: 2014-05-12 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-16 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Dodano: 2014-01-21 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2013-12-30 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2.
Dodano: 2013-12-05