Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
- Data zamieszczenia: 2013-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa materiałów biurowych Zadanie nr 2 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych Określenie i wielkość przedmiotu: Zadanie nr 1 dostawa materiałów biurowych: Rolka papierowa do maszynek liczących - 70 szt., Papier ksero A4 biały - 1540 ryz, Papier ksero A3 biały - 26 ryz, Segregator tekturowy A4 kolor z szyną - 410 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 124 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 201 op., Koperta przestrzenna S-DS.- 270 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 65 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 140 szt., Marker fluorescencyjny - 200 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 44 op.; Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 42 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 22 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 12 szt., Toner do drukarki HP LJ P1102 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 8 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 29 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 39 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 55 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 8 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 34 szt. Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP Pro 400 - 38 szt., Toner do drukarki HP 1100 - 18 szt., Toner do drukarki HP 3015 - 37 szt., Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530-9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 9 szt., Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 9 szt., Toner do kserokopiarki TK-715 Kyocera 3040 - 9 szt., Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne (zadanie nr 2) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń wskazanych w załączniki nr 2 do SIWZ lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilnie z urządzeniami w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne (zadanie nr 2), Zamawiający może wymagać zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Gwarancje dla młodzieży- Operacja wspierana w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych
Dodano: 2015-07-17 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej i urzędów skarbowych woj. lubuskiego na rok 2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Dodano: 2014-05-12 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-16 - Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.
Dodano: 2014-01-30 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Dodano: 2014-01-21 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2013-12-30 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2.
Dodano: 2013-12-05