Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością – zwiększenie efektywności kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji i poprawy sprawności fizycznej uczniów poprzez budowę Sali sportowej oraz pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością – zwiększenie efektywności kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji i poprawy sprawności fizycznej uczniów poprzez budowę Sali sportowej oraz pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością – zwiększenie efektywności kształcenia w zakresie rozwoju kompetencji i poprawy sprawności fizycznej uczniów poprzez budowę Sali sportowej oraz pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół w Kościelnej Wsi ”. Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 9.3.3. „inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, tj.: a) Zadanie nr 1 – zakup wyposażenia do pracowni językowej, sali korekcyjnej, pracowni przyrodniczej – laboratorium, pomieszczenia dydaktycznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 6a do niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 – Uruchomienie pracowni językowych. Dostarczenie sprzętu, montaż oraz przeszkolenie pracowników; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 3 stanowi załącznik nr 6b do niniejszej SIWZ. c) Zadanie nr 3 – zakup sprzętu elektronicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 4 stanowi załącznik nr 6c do niniejszej SIWZ. 3. Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na dowolną liczbę zadań). 5. Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły CPV 39.16.21.00-6; Pomoce dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.21.32.00-7; Laptopy CPV 38.65.34.00-1 -Ekrany projekcyjne CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 6. W stosunku dla wszystkich Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Gminy Gołuchów segregacją odpadów; b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp; c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem; d) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 9. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie dokumentacji potwierdzającej odebranie przez zamawiającego dostaw wskazanych w pkt 2). 10. Wymagania jakościowe: Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty spełniały normy, których spełnianie wymagane jest w przypadku używania ich w placówkach edukacyjnych. 11. Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji postępowania, w szczególności opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7a – 7c do SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, Że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości, co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości a) dla Zadania nr 1 – 1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100), b) dla Zadania nr 2 – 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), c) dla Zadania nr 3 – 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwy formularz cenowy dla Zadania na które złożono ofertę. Formularze cenowe stanowią załączniki 6a-c do SIWZ. 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp stanowiące załącznik 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach