Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg
- Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
- Data zamieszczenia: 2018-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21500 Biała Podlaska
tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
REGON: 52404500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ręczne i mechaniczne zamiatanie wybranych chodników na ulicach miasta Biała Podlaska w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ręcznego i mechanicznego zamiatania wybranych chodników na ulicach miasta Biała Podlaska w 2019 r. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90610000-6 (Usługi sprzątania i zamiatania ulic) 3. Zakres przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 obejmuje: 1) ręczne zamiatanie chodników w okresie letnim (9 miesięcy) poprzez: a) sprzątanie chodników na całej ich szerokości z nieczystości stałych, wraz z ich wywozem, przez 7 lub przez 3 dni w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w zależności od przyjętej kategorii chodnika, zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ; b) oczyszczenie sprzątanych chodników z podtrzymaniem tego stanu, polegającym na zbieraniu papierów, niedopałków itp. - do godz. 1800. 2) ręczne zamiatanie i odśnieżanie chodników w okresie zimowym (3 miesiące) poprzez: a) oczyszczenie chodników ze śniegu, na szerokości 1,50 m, wraz ze spryzmowaniem śniegu na poboczu chodnika, wykonywane każdorazowo po ustaniu opadów śniegu, zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ; b) posypywanie chodników piaskiem w razie śliskości; c) zamiatanie odśnieżonych powierzchni chodników na zasadach jak w pkt 1. 3) mechaniczne zamiatanie chodników na całej ich szerokości, wykonywane zamiatarką mechaniczną, dwa razy w miesiącu przez okres około 8 ÷ 9 miesięcy (w zależności od warunków atmosferycznych), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 4. Wszystkie zanieczyszczenia i odpady usuwane w ramach usług powinny być wywiezione do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych „RIPOK” przy ul. Ekologicznej 1 w Białej Podlaskiej. 5. Szczegółowy zakres usług określają załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz chodników określający ilości i częstotliwości ręcznego i mechanicznego ich zamiatania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian zakresu usług, w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym, zmiany harmonogramu częstotliwości wykonywania usług lub oddawania do użytku nowych ulic. Zmiany te będą wprowadzane do umowy pismem bez konieczności sporządzania aneksu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dodatkowego, jednorazowego wykonania usług stanowiących przedmiot umowy, po cenach jednostkowych, zawartych w formularzu cenowym, w przypadku konieczności dodatkowego oczyszczenia ulic (uroczystości, imprezy okolicznościowe, nadmierne zanieczyszczenia ulic itp.) 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę minimum 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) – kopię opłaconej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy (polisa potwierdzająca ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiem dostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawarta umowa). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie niniejszego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.992 z późn. zm.), obejmujące swoim zakresem co najmniej teren miasta Biała Podlaska.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie porządku i czystości na ulicach miasta Biała Podlaska poprzez oczyszczenie ulic przy krawężnikach po okresie zimowym oraz zamiatanie jezdni w 2021 r.
Dodano: 2021-02-11 - Utrzymanie porządku i czystości na ulicach miasta Biała Podlaska poprzez oczyszczenie ulic przy krawężnikach po okresie zimowym oraz zamiatanie jezdni w 2021 r.
Dodano: 2020-12-22 - Oczyszczanie wybranych chodników na ulicach miasta Biała Podlaska w 2020 r.
Dodano: 2019-11-29 - Oczyszczenie ulic przy krawężnikach po sezonie zimowym oraz mechaniczne zamiatanie jezdni w 2018 roku
Dodano: 2017-12-07