Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na ulicach miasta Biała Podlaska poprzez oczyszczenie ulic przy krawężnikach po okresie zimowym oraz zamiatanie jezdni w 2021 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=805

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na ulicach miasta Biała Podlaska poprzez oczyszczenie ulic przy krawężnikach po okresie zimowym oraz zamiatanie jezdni w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania porządku i czystości na ulicach miasta Biała Podlaska poprzez oczyszczenie ulic przy krawężnikach po okresie zimowym oraz zamiatanie jezdni w 2021 r. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90610000 -6 (Usługi sprzątania i zamiatania ulic); 3. W zakres usługi wchodzi: 1) jednorazowe obustronne oczyszczenie ulic przy krawężnikach z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym, wraz z ich wywozem, rozpoczynające proces stałego oczyszczania ulic, zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 1; 2) obustronne oczyszczanie jezdni ulic przy krawężnikach zamiatarką mechaniczną, pasami o szerokości 2,50m, zamiatanie jezdni przy wysepkach dzielących ruch na skrzyżowaniach, przy rondach, przy łukach na skrzyżowaniach do ich końca oraz przy krawężnikach zatok autobusowych, wraz z wywozem zanieczyszczeń. 4. Usługi prowadzone będą przez okres 8÷9 miesięcy (w zależności od warunków atmosferycznych), przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem dni świątecznych) z uwzględnieniem harmonogramu zawierającego częstotliwość zamiatania poszczególnych ulic. 5. Szczegółowy zakres usług określają załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz ulic określający ilości i częstotliwości mechanicznego zamiatania ulic i oczyszczania przy krawężniku po sezonie zimowym. 6. Wszystkie zanieczyszczenia i odpady usuwane w ramach usług powinny być wywiezione do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych „RIPOK” przy ul. Ekologicznej 1 w Białej Podlaskiej. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy, zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie niniejszego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że: 1) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 797), obejmujące swoim zakresem co najmniej teren miasta Biała Podlaska.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach