Przetargi.pl
Dostawa mebli na potrzeby Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na potrzeby Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2018. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39100000-3 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 4. Zamówienie podzielono na trzy części, tj.: 1) Część 1 – Dostawa mebli dziecięcych stanowiących wyposażenie sal w Żłobku Miejskim „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem, 2) Część 2 – Dostawa mebli biurowych na potrzeby Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem, 3) Część 3 – Dostawa mebli wykonanych ze stali stanowiących wyposażenie kuchni Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem. 5. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (dotyczy części 1), 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ (dotyczy części 2), 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ (dotyczy części 3), 4) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy trzech części). 7. Zamawiający wymaga, aby: 1) Dostarczone meble posiadały parametry techniczne i estetyczne nie gorsze niż opisane przez Zamawiającego, były fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. 2) Wszystkie użyte płyty wiórowo-melaminowane oraz plecy w meblach muszą posiadać atesty higieniczne. 3) Wszystkie materiały i lakiery użyte przy produkcji mebli muszą posiadać deklarację zgodności do kontaktu z żywnością i dziećmi do lat 3. 4) Dostarczone meble nadawały się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. 8. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt dostarczy do siedziby Żłobka Miejskiego „Akademia Małego Odkrywcy” przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. i do czasu odbioru, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, po ustawieniu lub zamontowaniu gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem; 3) Wykonawca zabezpieczy podłogi, ściany, okna, sufity, drzwi itp. przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i ustawianiu mebli, a w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy dokona ich naprawy na swój koszt i doprowadzi pomieszczenia do stanu pierwotnego. 4) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony powierzonego mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia użytkowanych pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia: 1) po wykonaniu dostawy mebli oraz ustawieniu lub zamontowaniu w pomieszczeniach Wykonawca zgłosi, osobie wskazanej przez Zamawiającego do kontaktu, przedmiot zamówienia do odbioru. Zgłoszenie może nastąpić w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, 2) Zamawiający zobowiązany jest przystąpić do odbioru w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 3) odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z udziałem osoby upoważnionej przez Zamawiającego działającej w Jego imieniu oraz upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy, 4) odbiór przedmiotu zamówienia strony stwierdzą protokołem odbioru. Jeżeli w dniu odbioru zostaną stwierdzone wady i usterki, strony sporządzą protokół odbioru, zawierający opis usterek i termin ich usunięcia, 5) za dzień odbioru rozumianego, jako termin wykonania zamówienia, uważa się dzień podpisania protokołu odbioru wykonanego bez usterek i wad całego zakresu przedmiotu zamówienia. Protokół ten będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury, 6) z chwilą podpisania protokołu odbioru, rozpoczyna też bieg terminu gwarancji. 10. Wszelkie parametry techniczne opisane za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (wskazujące na produkt konkretnego producenta), należy traktować, jako wymagania minimalne w zakresie ich standardu oraz funkcjonalności, i że wskazaniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Wymiary mebli mogą ulec zmianie, w stosunku do wymiarów podanych w załącznikach do SIWZ nr 1a, 1b, 1c o ok. 1%. 12. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiaru ścian w pomieszczeniach, celem dopasowania zabudowy do wnętrza. 13. W każdej z części Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą formularz ofertowy (przygotowany zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2c do SIWZ - odpowiednio do części, której dotyczy); 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.  Uwaga: Wykonawca może zaproponować tylko jeden z trzech okresów gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji to 24miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 m-cy.  Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 16. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) na Część 1 – 1 500, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 2) na Część 2 – 1 000, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 3) na Część 3 – 1 200, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach