Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia kuchennego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w celu dostosowania istniejącej kuchni do potrzeb Żłobka Miejskiego "Akademia Małego Odkrywcy" przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia kuchennego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w celu dostosowania istniejącej kuchni do potrzeb Żłobka Miejskiego "Akademia Małego Odkrywcy" przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia kuchennego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w celu dostosowania istniejącej kuchni do potrzeb Żłobka Miejskiego "Akademia Małego Odkrywcy" przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39100000-3, 39220000-0. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby: 1) Dostarczone meble i sprzęty posiadały parametry techniczne i estetyczne nie gorsze niż opisane przez Zamawiającego, były fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. 2) Meble muszą posiadać odpowiednie atesty higieniczne. 3) Wszystkie materiały użyte przy produkcji mebli muszą posiadać deklarację zgodności do kontaktu z żywnością. 4) Dostarczone meble i sprzęty nadawały się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. 6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. i do czasu odbioru, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, po ustawieniu lub zamontowaniu gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem; 3) Wykonawca zabezpieczy podłogi, ściany, okna, sufity, drzwi itp. przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i ustawianiu mebli, a w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy dokona ich naprawy na swój koszt i doprowadzi pomieszczenia do stanu pierwotnego. 4) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony powierzonego mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia użytkowanych pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia: 1) po wykonaniu dostawy mebli i sprzętu oraz ustawieniu lub zamontowaniu w pomieszczeniach Wykonawca zgłosi, osobie wskazanej przez Zamawiającego do kontaktu, przedmiot zamówienia do odbioru. Zgłoszenie może nastąpić w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, 2) Zamawiający zobowiązany jest przystąpić do odbioru w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 3) odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z udziałem osoby upoważnionej przez Zamawiającego działającej w Jego imieniu oraz upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy, 4) odbiór przedmiotu zamówienia strony stwierdzą protokołem odbioru. Jeżeli w dniu odbioru zostaną stwierdzone wady i usterki, strony sporządzą protokół odbioru, zawierający opis usterek i termin ich usunięcia, 5) za dzień odbioru rozumianego, jako termin wykonania zamówienia, uważa się dzień podpisania protokołu odbioru wykonanego bez usterek i wad całego zakresu przedmiotu zamówienia. Protokół ten będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury, 6) z chwilą podpisania protokołu odbioru, rozpoczyna też bieg terminu gwarancji. 8. Wszelkie parametry techniczne opisane za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (wskazujące na produkt konkretnego producenta), należy traktować, jako wymagania minimalne w zakresie ich standardu oraz funkcjonalności, i że wskazaniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Wymiary mebli mogą ulec zmianie, w stosunku do wymiarów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ o 3%. Na etapie realizacji dopuszcza się zmianę wymiarów mebli do 3 % w stosunku do wymiarów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiaru ścian w pomieszczeniach, celem dopasowania zabudowy do wnętrza. 11. Zamówienie obejmuje dostawę oraz montaż urządzeń do istniejących instalacji elektrycznej i wodnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach