Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO GIMNAZJUM W KOSAKOWIE CZĘŚĆ A - DYDAKTYCZNA

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO GIMNAZJUM W KOSAKOWIE CZĘŚĆ A - DYDAKTYCZNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia ruchomego Gimnazjum w Kosakowie część A w zakresie wyposażenia dydaktycznego. Ze względu na rodzaj wyposażenia dostawa została podzielona na 4 części: a) Część I: Umeblowanie i pomoce dydaktyczne (np. biurka nauczycielskie, krzesła biurowe, konferencyjne, warsztatowe, ławki wolnostojące, regały biblioteczne, ekspozycyjne, metalowe, oszklone, stoliki uczniowskie, konferencyjne, świetlicowe, szafy metalowe chemiczne, szafy wysokie z płyt meblowych, szafki kuchenne, szafki szkolne ubraniowe, skrytkowe, tablice tekstylne, wieszaki na mapy, blaty kuchenne i HPL, kuchenne itp.) - szczegółowy zestawienie umeblowania i pomocy dydaktycznych stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ Umeblowanie i pomoce dydaktyczne. b) Część II: Uczniowskie wyposażenie (np. ławki szkolne dwuosobowe, krzesła szkolne) - szczegółowy zestawienie wyposażenia uczniowskiego stanowi Załącznik nr 2.1. do SIWZ Uczniowskie wyposażenie. Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia dydaktycznego opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ Wymagania jakościowe wyposażenia wnętrz wspólny dla wszystkich części Zamówienia UWAGA: w przypadku mebli oklejanych okleiną meblową, wszystkie meble w danym kolorze okleiny muszą być tożsame lub równoważne (jak opisano to w wymaganiach jakościowych). Oznacza to m.in., że Zamawiający nie dopuszcza możliwości ofertowania mebli oklejanych okleiną w konkretnym kolorze różniących się odcieniem, fakturą itp. (takich, których tylko nazwa koloru okleiny będzie tożsama). W przypadku zaoferowania mebli oklejonych danym kolorem okleiny, różniących się odcieniem, fakturą itp. Wykonawca w cenie ofertowej i na własny koszt, w terminie do 7 dni od daty stwierdzenia różnicy mebla dostarczy mebel/meble tożsame z wymaganym kolorem okleiny. 4. ROZBIEŻNOŚCI JAKOŚCIOWE ASORTYMENTU: a) w przypadku mebli oklejanych okleiną meblową, wszystkie meble w danym kolorze okleiny muszą być tożsame lub równoważne (jak opisano to w wymaganiach jakościowych). Oznacza to m.in., że Zamawiający nie dopuszcza możliwości ofertowania mebli oklejanych okleiną w konkretnym kolorze różniących się odcieniem, fakturą itp. (takich, których tylko nazwa koloru okleiny będzie tożsama) W przypadku zaoferowania mebli oklejonych danym kolorem okleiny, różniących się odcieniem, fakturą itp. Wykonawca w cenie ofertowej i na własny koszt, w terminie do 7 dni od daty stwierdzenia różnicy wizualnej mebla/mebli dostarczy mebel meble tożsame z wymaganym kolorem okleiny, tak aby wszystkie meble wskazane w ofercie były tożsame. 5. OPIS WARUNKÓW DOSTAWY I ZWROTÓW ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA: 5.1.WARUNKI DOSTAWY: a) cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym niniejszą SIWZ do Gimnazjum w Kosakowie (ul. Żeromskiego, działki nr 142/7, 142/8, położone w pobliżu dyskontu Biedronka w Kosakowie). b) dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia leży w gestii Wykonawcy Gimnazjum w Kosakowie (Hartuna Sp. z o.o. z siedzibą w Skarszewach). 5.2 WARUNKI ZWROTÓW: a) Zamawiający zastrzega możliwość zwrotu max. 10% ilości danego asortymentu (dot. wyborów katalogowych) w terminie do 90 dni od wykonania dostawy. b) W przypadku wyliczeń wartości 10% asortymentu, których wynik nie będzie liczbą całkowitą, wynik będzie zawyżany do najbliższej liczby całkowitej na korzyść Zamawiającego. c) O terminie zwrotu decyduje data nadania wysyłki zwrotnej. Koszt zwrotu leży po stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Ustalona wartość wadium wynosi: Dla części I: 4.000 zł (cztery tysiące złotych) Dla części II: 1.900 zł (tysiąc dziewięćset złotych) 11.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 11.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 11.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 11.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 11.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach