Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg
- Adres: 11510 Wydminy, pl. Rynek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 421 00 83 , fax. 87 421 00 83
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
pl. Rynek 42370
11510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 421 00 83, fax. 87 421 00 83
REGON: 54090800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pomieszczeń Centrum Aktywności Lokalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I – Zabudowa meblowa Prace wykonane winny być zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ – wizualizacja sala konferencyjna I. Zakres pac przewidziany do realizacji: Wykonanie podestów jednopoziomowych i dwupoziomowych zgodnie z załączoną wizualizacją i rzutem poziomym stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. Wymiary poszczególnych elementów do zabudowy wynikają z wymiarów pomieszczenia. Opis rozwiązań: • Podesty – wykonane z drewna (docelowo będą obite wykładziną). • Blaty, mównica – wykonane z drewna w konstrukcji ramowej, elementy płycinowe oklejone okleiną naturalną. • Schody (na drugi poziom łączące pomieszczenia) – wykonane z drewna. • Lada pełniąca funkcje bufetu – fronty, blat, korpus – płyta wiórowa laminowana. Część II – Meble gotowe Zakres dostawy przewidziany do realizacji: • Fotele – 19 szt. (według wizualizacji sala konferencyjna I zał. nr 3 do SIWZ ). • Krzesła składane – 35 szt. konstrukcja metalowa składana, siedzisko: sklejka profilowana (zał. nr 3 i 4 do SIWZ sala konferencyjna I i II). • Stoły składane – 30 szt. konstrukcja metalowa składana, blat: pogrubiony z płyty wiórowej laminowanej ( zał. nr 3 i 4 do SIWZ sala konferencyjna I i II). • Biurka – 5 szt. płyta wiórowa laminowana, blat pogrubiony ( zał. nr 4 do SIWZ sala konferencyjna II). • Fotel biurowy – 1 szt. na kółkach z regulowanym oparciem i podłokietnikami. • Regały – 5 szt. płyta wiórowa (zał. nr 4 do SIWZ wizualizacja Sali konferencyjnej II). • Wózek na stoły składane – 2 szt. konstrukcja metalowa ramowa. • Szafy zamykane – 7 szt. płyta wiórowa, drzwi z zamkami. (zał. nr 6 do SIWZ wizualizacja korytarz). • Regały magazynowe – 11 szt. konstrukcja metalowa, powierzchnie nastawcze wykonane z płyty wiórowej pogrubianej ( zał. nr 5 do SIWZ magazyn). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 7 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 12 Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie
Dodano: 2023-05-25 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli i wyposażenia sal w ramach programu "Laboratoria Przyszłości" w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie.
Dodano: 2022-07-19 - wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz zabudów do pomieszczeń szpitalnych według projektu koncepcyjnego oddziału chorób wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Pasłęku, w związku z COVID-19 w oparciu o otrzymany projekt budowlany – dla pomieszczeń nr 14, 17, 18, 20, 21, 23, 24, 30, 31, 32, 46, 47, 48, zlokalizowanych w budynku głównym Szpitala przy ul. Kopernika 24A w Pasłęku.
Dodano: 2021-12-06 - Wyposażenie biblioteki głównej Polany Kultury- Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Orzyszu- etap II - dostawa mebli i innych elementów wyposażenia.
Dodano: 2020-07-09 - Wyposażenie biblioteki głównej Polany Kultury- Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Orzyszu- etap II
Dodano: 2020-05-22 - : Meble biurowe i inne, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, podajniki na papier, dozowniki płynów
Dodano: 2020-05-18 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolony w Elblągu.
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2019-03-29 - Dostawa mebli i wyposażenia z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2019-02-07