Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 w Olsztynie.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego do budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 w Olsztynie /kod CPV: 30190000-7, 39162000-6, 36420000-8/, w zakresie: 1) wniesienia i zamontowania (o ile jest wymagane) wyposażenia w odpowiednich pomieszczeniach przeznaczenia w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej, 2) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi oraz kart gwarancyjnych w języku polskim. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części – wg następującego asortymentu: 1) Część I – Artykuły biurowe /CPV: 30190000-7/, 2) Część II – Pomoce dydaktyczne /CPV: 39162000-6/, 3) Część III – Sprzęt gimnastyczny /CPV: 36420000-8/, 3. Elementy objęte przedmiotem zamówienia, które wymagają trwałego montażu, zostaną zamontowane przez Wykonawcę w ramach należnego wynagrodzenia, a do momentu montażu i odbioru ryzyko utraty, czy uszkodzenia przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w pkt. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. 5. Do oferty należy dołączyć również KOSZTORYS OFERTOWY dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach