Przetargi.pl
Nadbudowa łącznika i wbudowanie windy dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa łącznika i wbudowanie windy dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje dostosowanie budynku dydaktycznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22 do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach, poprzez budowę dźwigu osobowego (windy) i związaną z tym nadbudowę łącznika między budynkami A i D, przebudowę części sanitariatów oraz wynikające z tych zmian budowlanych zmiany w instalacjach elektrycznych i sanitarnych, w tym: 1) zagospodarowanie terenu: a) nawierzchnie: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej -ok. 131 m2, oczyszczenie kostki z rozbiórki -ok. 92 m2, warstwa stabilizacji gruntu cementem– ok. 36 m2, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie trawników – ok. 25 m2, itp.; b) przebudowa daszku nad pochylnią i podestem wejściowym: rozbiórka istniejącego daszku, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł materiałami z rozbiórki, uzupełnienie niezbrojonych ścian z betonu monolitycznego, czyszczenie i odtłuszczanie konstrukcji pełnościennych- ok. 10 m2, malowanie konstrukcji pełnościennych, elementy więźby dachowej z tarcicy nasyconej, ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii paroprzepuszczalnej, wiatrownice i bale z tarcicy nasyconej, przymocowanie płyty OSB – ok. 24 m2, pokrycie dachów papą na podłożu drewnianym, montaż kontrłat i łat - ok. 24 m2, impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków – ok. 41 m2, obróbki wywiewek kanalizacyjnych, pokrycie dachów dachówką ceramiczną – ok. 24 m2, sufit podwieszony płytami gipsowo-kartonowymi- ok. 15 m2, itp. c) bariery, poręcze: balustrada zewnętrzna przy rampie stalowa malowana proszkowo – ok. 2 m, balustrada zewnętrzna przy wyjściu głównym stalowa malowana proszkowo – ok. 3 m, balustrada wewnętrzna na 2 piętrze stalowa malowana proszkowo- ok. 2 m, balustrada tarasu stalowa malowana proszkowo, panele ze szkła bezpiecznego- ok. 8 m, itp.; d) przebudowa schodów zewnętrznych: rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, rozbudowa istniejących schodów w technologii zgodnej z istniejącą – ok. 7 m3, wywóz ziemi/ gruzu, itp.; e) remont elementów pokrywczych/elewacyjnych: rozbiórka okładziny z płytek klinkierowych – ok. 98 m2, licowanie płytkami klinkierowymi ścian/ schodów- ok. 98 m2, wywóz ziemi/ gruzu, itp.; 2) roboty konstrukcyjne: a) fundamenty: - roboty rozbiórkowe: rozebranie posadzki z terakoty na kleju- ok. 36 m2, rozbiórka izolacji z dwóch warstw papy na lepiku – ok. 43 m2, rozbiórka podkładu betonowego – ok. 36 m2, rozbiórka warstwy keramzytu stabilizowanego cementem- ok. 36 m2, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, wykopy o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach, umocnienie wykopu, usunięcie gruzu i ziemi, itp.; - roboty montażowe: podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, beton podkładowy, płyty fundamentowe żelbetowe - ręczne układanie betonu, wzmocnienia i żebra; ściany żelbetowe proste - podszybie; przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane, osadzenie prętów fi 20 mm w istniejących elementach żelbetowych, wykonanie warstwy separacyjnej z geowłókniny, wykonanie zasypki płyty fundamentowej do spodu posadzki, szpryca cementowa (stabilizacja cementowa keramzytu) – ok. 36 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne – ok. 72 m2, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – ok. 36 m2, odtworzenie posadzek z terakoty – ok. 36 m2, itp.; b) stropy nad parterem: - roboty rozbiórkowe: rozebranie posadzki z terakoty - ok. 7 m2, rozebranie warstwy szlichty, rozebranie warstwy izolacji z płyt styropianowych, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - strop, usunięcie gruzu/ ziemi, itp.; - roboty montażowe: montaż konstrukcji stalowych uzupełniających, przewiązki z bednarki, elementy montażowe, drobne - blachy, obróbka stali- czyszczenie, odtłuszczenie zabezpieczenie antykorozyjne, wykucie wnęk w ścianach, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome- ok. 3,5 m2, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – ok. 3,5 m2, odtworzenie posadzek z terakoty - 3,5 m2, montaż kotew chemicznych, uzupełnienie zbrojonych słupów z betonu monolitycznego, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane,itp.; c) stropy w układzie mieszanym: rozbiórka istniejącego dachu łącznika, płyta stropowa żelbetowa, schody żelbetowe na płycie, strop z prefabrykowanych płyt strunobetonowych- ok.48 m2, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane; montaż konstrukcji stalowych uzupełniających, montaż konstrukcji stalowych uzupełniających, obróbka stali- czyszczenie, odtłuszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome- ok. 52 m2, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej- ok. 52 m2, posadzki/ licowanie schodów z terakoty – ok. 55 m2, itp.; d) warstwy stropodachu odwróconego: wykonanie warstwy separacyjnej z geowłókniny – ok. 24 m2, izolacje przeciwwodne, cieplne i przeciwdźwiękowe, chodniki z płyt betonowych na podsypce żwirowej – ok. 24 m2 itp.; e) stropodach stalowy - płyta warstwowa: Stropodach z płyt warstwowych dachowych – ok. 21 m2, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł, uzupełnienie niezbrojonych ścian - obetonowanie belek płatwi stalowych, czyszczenie konstrukcji pełnościennych- ok. 16 m2, malowanie konstrukcji pełnościennych- ok. 16 m2, montaż konstrukcji stalowych uzupełniających, uzupełnienie murów ogniowych, zbrojenie spoin poziomych z bednarki – ok. 15 m2, montaż kotew chemicznych, uzupełnienie niezbrojonych ścian, itp.; 3) przebudowa sanitariatów: a) roboty rozbiórkowe: rozebranie okładzin ściennych z glazury – 28 m2, rozebranie posadzki z terakoty- ok. 15 m2, skucie nierówności betonu- ok. 15 m2, rozebranie ścianek działowych – ok. 10 m2, Usunięcie gruzu; b) roboty wykończeniowe/ budowlane: uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi, malowanie farbami powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem- ok. 105 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne – ok. 15 m2, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej, odtworzenie posadzek z płytek gresowych na kleju, licowanie ścian płytkami – ok. 41 m2, itp.; 4) przebudowa pomieszczeń: a) roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianki z bloczków lub płyt z betonu komórkowego na zaprawie cementowej, rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł, odbicie tynków zewnętrznych – ok. 49 m2, rozebranie fragmentu ścianki dociskowej, usunięcie gruzu/ ziemi, itp.; b) roboty montażowe: uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych- ok. 141 m2, malowanie farbami powierzchni, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe- ok. 92 m2, gruntowanie podłoża i wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych – ok. 77 m2, itp.; 5) dostawa i montaż kompletnego dźwigu wraz z szybem; 6) stolarka okienna i drzwiowa: demontaż drzwi wewnętrznych- 5 kpl., demontaż okien – 9 kpl., dostawa i montaż drzwi, dostawa i montaż witryny aluminiowej z drzwiami o odporności ogniowej EI60, dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej; 7) instalacje sanitarne a) instalacja c.o.: przebicie otworów w stropie dla montażu pionów c.o. – 2 szt., wstawienie odgałęzienia z rur stalowych, demontaż rurociągu stalowego – ok. 4 m, Przełożenie grzejników żeliwnych, rurociągi w instalacjach c.o. – ok. 32 m, grzejniki stalowe panelowe, Zawory grzejnikowe, głowice, montaż szafki podtynkowej, zawory odpowietrzające automatyczne, wykonanie badania szczelności instalacji, itp.; b) instalacja wod-kan- roboty demontażowe i montażowe; 8) odwodnienie dachu: rury spustowe - dowiązanie do istniejącej – ok. 4 m, obsadzenie wpustów dachowych, rury spustowe – ok. 7 m, rynny dachowe – ok. 16 m, itp.; 9) odwodnienie zadaszenia wejścia bocznego: rury spustowe – ok.5 m, rynny dachowe – ok. 6 m, itp.; 10) wentylacja: przewody wentylacyjne z blachy stalowej- ok. 25 m2, anemostaty kołowe, kominek wentylacyjny szybu windy, wentylator kanałowy, itp.; 11) instalacje elektryczne wewnętrzne: a) rozbudowa rozdzielnic RG, R1, R3, R4, R5, b) zasilanie windy, c) instalacje odbiorcze, d) instalacja przyzywowa, e) instalacja sygnalizacji pożarowej SAP, f) instalacje ochronne. 3.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja stanowiąca: a) ZAŁĄCZNIK Nr 1a do SIWZ- Projekt budowlano- wykonawczy Budowa dźwigu osobowego (windy) dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu- część konstrukcyjna, b) ZAŁĄCZNIK Nr 1b do SIWZ- Projekt budowlano- wykonawczy Budowa dźwigu osobowego (windy) dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu- branża architektoniczna, c) ZAŁĄCZNIK Nr 1c do SIWZ- Projekt budowlano- wykonawczy Budowa dźwigu osobowego (windy) dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu- branża sanitarna, d) ZAŁĄCZNIK Nr 1d do SIWZ- Projekt budowlano- wykonawczy Budowa dźwigu osobowego (windy) dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu- instalacje elektryczne, e) ZAŁĄCZNIK Nr 1e do SIWZ- Przedmiar robót- branża budowlana, f) ZAŁĄCZNIK Nr 1f do SIWZ- Przedmiar robót- branża elektryczna, g) ZAŁĄCZNIK Nr 1g do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powyższa dokumentacja opracowana została przez NOT Federacja Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Rada Regionalna w Elblągu, ul. Królewiecka 108, 82-300 Elbląg w maju/czerwcu 2018 roku. 3.2. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w pkt. 3. 1. uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Koszty wprowadzenia zmiany do dokumentacji oraz ryzyko prawidłowości ustalenia wszystkich kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności odbiorowych wbudowanej windy, jej rejestrację i uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). Koszty związane z odbiorem przez UDT, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udzieli Zamawiający. 3.4. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia (sprzęt, meble) w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 3.5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach realizacji zamówienia produkty posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że spełniają wymagane prawem przepisy i normy. W|w dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: a) wykonane roboty budowlane, przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. oraz b) na wbudowaną windę, przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 3.7. Na wszelkie zainstalowane produkty okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i serwisu windy oraz udziału przy okresowych badaniach windy przez UDT, realizację uwag i zaleceń UDT dotyczących dźwigu w całym okresie obowiązywania oferowanej gwarancji. 3.9. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji wskazanej w punkcie 3.1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w dokumentacji w ZAŁĄCZNIKACH Nr 1 a) do l g) do SIWZ. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż materiały te i rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Podane w dokumentacji nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów, jakie zostały przyjęte w dokumentacji i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.10. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań, jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa i normami, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018. 1202 z późn. zm.) oraz ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, przy zachowaniu przepisów BiHP oraz maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 3.12. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018. 1202 z późn. zm.), b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2014.883 z późn. zm.). 3.13. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie Zamawiającego przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (tel. 55 629 05 66, Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego). 3.14. Zamawiający nie dopuszcza w okresie realizacji zamówienia zmiany ceny za realizację zamówienia zaoferowanej w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ z przyczyn innych niż określone w SIWZ, w tym w Projekcie umowy, stanowiącym, Załącznik nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. c) W przypadku zamówienia podzielonego na części przedmiotowe oświadczenie winno dotyczyć całego zamówienia, a nie tylko części, na którą ofertę składa Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach