Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
- Data zamieszczenia: 2013-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
ul. Kamionka 23 23
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
REGON: 87111837100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SPECJALNEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH W BRODNICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Specjalnego Oddziału Przedszkolnego w ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy w ramach Projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy, realizowanym przez Gminę Miasto Brodnica w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, na podstawie których należy dokonać wyceny danego przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę, dokonanie rozładunku i wniesienie do miejsca, pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia wymienionego w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 4. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwę własną, znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu - zostały one podane przykładowo w celu określenia oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez zamawiającego, podane w opisie każdej pozycji. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 6. Wszystkie oferowane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, z aktualnymi atestami dopuszczającymi do użytku przez dzieci, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 7. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane z nietoksycznych, bezpiecznych dla dzieci materiałów i tworzyw, winny być pozbawione ostrych krawędzi i wystających elementów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, zwrotu, wymiany produktu, który posiada wadę i/lub nie spełnia wymagań określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2014-12-19 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/14 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2014-01-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Specjalnego Oddziału Przedszkolnego w ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy
Dodano: 2013-12-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2012-12-11 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/12 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2012-04-25 - Dostawa wyrobów biurowych
Dodano: 2011-11-09 - 02/NFZ/WAG/2110/P/4/10 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2010-05-19 - Dostawa art. biurowych, papieru i tuszu do drukarek. - CPV - 22800000-8, 22900000-9, 30100000-0, 30200000-1.
Dodano: 2009-08-24