Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Kościuszki 10
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2836078 , fax. 054 2836295
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A.
ul. Kościuszki 10 10
87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2836078, fax. 054 2836295
REGON: 91098997200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puc.sky.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna - Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa art. biurowych, papieru i tuszu do drukarek. - CPV - 22800000-8, 22900000-9, 30100000-0, 30200000-1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa art. biurowych, papieru i tuszu do drukarek. - CPV - 22800000-8, 22900000-9, 30100000-0,30200000-1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - 5.000,- zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puc.sky.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2014-12-19 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/14 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2014-01-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2013-12-23 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SPECJALNEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH W BRODNICY
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Specjalnego Oddziału Przedszkolnego w ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy
Dodano: 2013-12-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2012-12-11 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/12 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2012-04-25 - Dostawa wyrobów biurowych
Dodano: 2011-11-09 - 02/NFZ/WAG/2110/P/4/10 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2010-05-19