Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 85-071 Bydgoszcz, ul. Aleje Mickiewicza 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3252702 , fax. 052 3252709
- Data zamieszczenia: 2014-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Aleje Mickiewicza 15 15
85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3252702, fax. 052 3252709
REGON: 01581798500136 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
02/NFZ/WAG/2110/P/1/14 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych - wg załącznika nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przez markę materiałów biurowych należy rozumieć wymagana klasę jakości towaru, dopuszcza się towary o porównywalnej jakości lub wyższej. Oferty równoważne będą oceniane co do zgodności z opisem wyszczególnionym w kolumnie rodzaj materiałów biurowych. W przypadku materiałów do drukarek i bindownic - materiały winny zapewnić całkowita funkcjonalność urządzeń i nie powodować uszkodzeń urządzeń ani utraty praw gwarancyjnych. W przypadku oferowania innej marki towaru należy ją podać. Jeżeli Zamawiający nie określił marki należy ja podać. Szacunkowa wielkość zamówienia poszczególnych towarów została wyliczona na okres trwania umowy ( ok. 24 miesięcy ) - nie jest zobowiązująca dla Zamawiającego. Cenę należy odnieść do określonej w załączniku miary. W przypadku zmiany miary przez Wykonawcę, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z przedmiotem zamówienia. Na etapie oceny ofert Zamawiający może poprosić o dostarczenie losowo wybranych próbek materiałów - celem sprawdzenia. Zamawiający poniesie koszty wykorzystanych próbek - po cenach jednostkowych określonych w ofercie lub zwróci w stanie nienaruszonym. Oferta równoważna - w przypadku powołania się przez Zamawiającego na nazwę własną produktu - zaoferowane produkty przez Wykonawcę jako oferta równoważna muszą być wyszczególnione z nazwy i nie mogą być one gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych niż produkty wskazane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2014-12-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2013-12-23 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SPECJALNEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH W BRODNICY
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Specjalnego Oddziału Przedszkolnego w ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy
Dodano: 2013-12-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH ORAZ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W BRODNICY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2012-12-11 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/12 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2012-04-25 - Dostawa wyrobów biurowych
Dodano: 2011-11-09 - 02/NFZ/WAG/2110/P/4/10 dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2010-05-19 - Dostawa art. biurowych, papieru i tuszu do drukarek. - CPV - 22800000-8, 22900000-9, 30100000-0, 30200000-1.
Dodano: 2009-08-24