Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 gram i powyżej 50 gram oraz paczek, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, a także doręczanie zwrotów przesyłek nie doręczonych Zamawiającemu. Punkty dystrybucji listów Zamawiającego: 1) siedziba przy ul. Kościuszki 26, 2) siedziba przy ul. Kilińskiego 1, 3) siedziba przy ul. Ogniowej 8/10. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje obowiązek nadawania przesyłek rejestrowanych w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (57 §5 pkt.2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267)).2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 350 g krajowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 351 g do 1000 g krajowych nierejestrowanych, c) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 1001 g do 2000 g krajowych nierejestrowanych, d) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 350 g krajowych rejestrowanych, e) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 351 g do 1000 g krajowych rejestrowanych, f) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 1001 g do 2000 g krajowych rejestrowanych, g) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 50 g zagranicznych rejestrowanych, h) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 51 g do 100 g zagranicznych rejestrowanych, i) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 101 g do 350 g zagranicznych rejestrowanych, j) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 50 g zagranicznych nierejestrowanych, k) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 51 g do 100 g zagranicznych nierejestrowanych, l) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 101 g do 350 g zagranicznych nierejestrowanych, m) paczek krajowych (rejestrowanych) występujących jako przesyłki i paczki priorytetowe bądź zwykłe oraz ZPO. Szczegółowy opis przesyłek zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) doręczanie Zamawiającemu zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3) odbieranie przesyłek z siedziby przy ul. Kościuszki 26. 3. Odbiór przesyłek oraz paczek przeznaczonych do wysłania dokonywany będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku punktów dystrybucji przy ul Kilińskiego 1 i Ogniowej 8/10, a przypadku punktu dystrybucji przy ul. Kościuszki 26 - upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 14:00-15:00. Przesyłki Zamawiający będzie dostarczał do wskazanego przez Wykonawcę miejsca na terenie miasta Włocławka osobiście w godzinach 14:00-15:00. 4. Zamawiający będzie nadawał przesyłki oraz paczki w formie uporządkowanej, odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju, określonym w ustawie, rozporządzeniach oraz innych aktach prawnych wydanych na ich podstawie w szczególności polegających na: a) nadawaniu przesyłek rejestrowanych w stanie uporządkowanym rozumiane jako - wpisanie każdej przesyłki do rejestru, sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania przesyłek. b) nadawaniu przesyłek nierejestrowanych w stanie uporządkowanym rozumiane jako - nadawanie według zestawienia ilościowego przesyłek, według poszczególnych kategorii wagowych, sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, c) umieszczaniu na każdej nadawanej przesyłce w sposób trwały i czytelny: nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, rodzaju przesyłki oraz pełnej nazwy i adresu zwrotnego Zamawiającego, d) przestrzeganiu międzynarodowych przepisów pocztowych dotyczących umieszczania na opakowaniu przesyłek wyłącznie informacji pocztowych niezbędnych do wyekspediowania przesyłek za granicę. 5. Wykonawca realizując usługę nie może dokonywać przepakowywania przesyłek z opakowania Zamawiającego we własne. 6. Szacunkowe zestawienie ilości przesyłek i paczek stanowiących przedmiot zamówienia, z uwzględnieniem podziału wagowego oraz rodzaju, zostało określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Dane zawarte w tabeli, opracowano w oparciu o zrealizowane usługi pocztowe w 2013 roku. 7. Podane w zestawieniu ilości przesyłek oraz paczek (załącznik nr 1 do SIWZ) mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę. Służą one jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte ani nie gwarantuje, że nie zostaną przekroczone w okresie trwania umowy. 8. Rozliczenie między Stronami z tytułu realizacji usługi, dokonywane będzie z dołu tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty z dołu będzie okres miesiąca kalendarzowego. 9. Podstawę rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą stanowić będą ceny jednostkowe brutto za przesyłki pocztowe i wysokość opłat wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym oraz faktyczna ilość przesyłek odebranych w okresie rozliczeniowym od Zamawiającego, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych. 10. Usługi, których rodzaj nie został wyszczególniony w załączniku nr 2, a których wystąpienia, w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający nie może wykluczyć ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym w dniu realizacji usługi cennikiem Wykonawcy z uwzględnieniem zaproponowanych upustów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia cennika najpóźniej w dniu podpisania umowy. 11. Wykonawca odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych chyba, że spowodowane jest ono działaniem siły wyższej. 12. Wykonawca będzie dostarczać bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach