Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
REGON: 00112607400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym na rzecz Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym na rzecz Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy zwanych dalej usługami kurierskimi, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Usługi kurierskie będą obejmować odbieranie od Zamawiającego, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich adresatom tzw. system od drzwi do drzwi. 2.3 Usługi kurierskie będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2.4 Zamawianie usług kurierskich każdorazowo następować będzie w sposób elektroniczny na wskazany adres mailowy przez Wykonawcę w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godziny 7:30 do 15.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.5 Odbiór przesyłek kurierskich w Kancelarii Zamawiającego Szpitala do godziny 12:00 w nagłych przypadkach do 14:00. 2.6 Przedmiot zamówienia obejmuje 3 niepodzielnych części, dla których Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia przyjęcia zamówienia w sposób elektroniczny na wskazany adres mailowy. 2.8 Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do adresata przesyłkę kurierską w stanie nienaruszonymi niezniszczonym. Zawartość przesyłki podczas transportu nie może być ujawniona, uszkodzona, zniszczona lub utracona. 2.10 W przypadku, kiedy w trakcie dostarczenia przesyłki do adresata, opakowanie zostanie uszkodzone, naruszone lub zniszczone, Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dodatkowo zabezpieczyć przesyłkę oraz wykonać ciążące na nim obowiązki określone w obowiązującym regulaminie świadczenia usług przez wykonawcę. 2.11 Szczegółowy wykaz usług objętych przedmiotem zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i wagowej przesyłek zawiera załącznik nr 2 przy czym Zamawiający podkreśla, iż podana w zawartych w nim zestawieniach tabelarycznych ilość zamawianych przesyłek ma wyłącznie charakter szacunkowy. Stąd też, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania tej ilości do aktualnych potrzeb tj. zwiększania, bądź zmniejszania podanych liczb oraz przemieszania ilości przesyłek w odniesieniu do wskazanej kategoryzacji, w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy. Z tytułu wprowadzania opisanych zmian, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze. 2.12 Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu umowy do każdorazowego potwierdzania doręczenia przesyłki na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, sms-em lub mailem, w zależności od wskazania Zamawiającego. 2.13 Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia drogi przesyłki on - Line na bieżąco. 2.14 Dowodem potwierdzającym zlecenie, będzie wypełniony i podpisany przez pracownika Zamawiającego list przewozowy, sporządzony według wzoru obowiązującego u Wykonawcy. 2.15 Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do dostarczania na bieżąco opakowań do przesyłek o masie do 1 kg oraz druków do wszelkich przesyłek, blankietów listów przewozowych, a także druków potwierdzenia odbioru według potrzeb Zamawiającego. 2.16 Obowiązkiem Zamawiającego jest umieszczenie na przesyłkach kurierskich w sposób trwały i czytelny informacji identyfikujących zarówno adresata, jak i nadawcę. 2.17 Na życzenie jednostki / pracownika Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru przesyłki kurierskiej przez adresata w sposób zgodny z regulaminami Wykonawcy. Potwierdzenie obioru musi zostać doręczone do jednostki / pracownika Zamawiającego. 2.18 Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki doręczonej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przez adresata w obecności przedstawiciela Wykonawcy doręczającego przesyłkę. W przypadku niezgodności zawartości z dowodem nadania adresat będzie miał prawo odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić reklamację na zasadach określonych w regulaminie Wykonawcy oraz na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 2.19 W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie awizo o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem miejsca i terminu jej odbioru przez adresata. Termin do odbioru przesyłki wynosi 7 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia adresatowi awizo. Po upływie opisanego powyżej terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania jej przez adresata. 2.20 Przesyłki zwracane Zamawiającemu z powodu nieodebrania ich przez adresata, Wykonawca zobowiązany jest kierować i dostarczać bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, z której przesyłka została nadana, w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie przetargowej za doręczenie danej przesyłki. 2.21 W przypadku zagubienia przesyłki - po przekazaniu jej przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy - w wyniku, czego nie zostanie ona dostarczona do adresata, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. 2.22 Przesyłki kurierskie nieodebrane lub niedostarczone w terminach właściwych dla danego rodzaju przesyłki kurierskiej z winy leżącej po stronie Wykonawcy zostaną doręczone bezpłatnie. 2.23 W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, co, do jakości świadczonych usług, bądź też nieterminowości, zgłoszonych przez Zamawiającego, obowiązkiem Wykonawcy jest pisemne ich wyjaśnienie w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia pisemnie, faxem, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Gminy Białe Błota
Dodano: 2015-05-28 - Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lipnie
Dodano: 2014-09-18 - Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2013-12-13 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz jednostek i instytucji wojskowych
Dodano: 2013-11-27 - Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lipnie
Dodano: 2013-09-04 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Gminy Pruszcz
Dodano: 2013-07-19 - Przetarg nieograniczony na usługę pocztową w formie przesyłki reklamowej.Nr sprawy 523/P/2013
Dodano: 2013-04-25 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Gminy Białe Błota
Dodano: 2013-03-12 - Wybór podmiotu wykonującego zastępczą obsługę kasową przy wypłacie świadczeń rodzinnych i świadczeń alimentacyjnych, realizowanych na terenie miasta Torunia przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2013.
Dodano: 2012-09-28 - DIZ-2-2012 na świadczenie usługi przejmowania z siedziby Zamawiającego listów (do 50 g i powyżej 50g), paczek, nadawanych przez Szpital Wojewódzki we Włocławku, przemieszczania i dostarczania ich adresatom na terenie całego kraju i zagranicę przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2012-01-10